Portada Educación Educación llanza una campaña publicitaria pa dignificar el llabor del profesoráu

Educación llanza una campaña publicitaria pa dignificar el llabor del profesoráu

by redacción asturnews

La Conseyería d’Educación del Principáu vieno acabante llanzar una campaña publicitaria pa dignificar el llabor de profesores na que collaboren un centenar d’alumnos. Dende ayeri y mientres dos selmanes va vese en prensa, en redes sociales y en televisión y va oyese na radio.

La Conseyería d’Educación impulsó una campaña de publicidá que pretende ser más qu’eso: «Una campaña de dignificación del oficiu docente», según punxo de relieve Genaro Alonso na allegada presentación de la cartelería, l’anunciu televisivu y la cuña radiofónica de ‘Profesional’.

L’oxetivu d’esta iniciativa -la primera d’estes característiques y que da respuesta a lo indicao nel artículu 104 de APONDERAR- ye «reconocer el llabor del profesoráu en favor del alumnáu y, por estensión, de la sociedá», visibilizar los sos valores y competencies profesionales y manifestar el nuesu compromisu cola dignificación del llabor docente», apuntó. Negó’l conseyeru qu’esti alegatu en favor de la figura de el profesores sía la respuesta a una situación de desprestixu xeneralizáu de la función docente o a «un picu de problemes» nos centros públicos.

«Nada d’eso, tolo contrario. Creíamos que yera’l momentu fayadizo y oportuno por que resultara fecundu y faer parte a toos», afirmó’l conseyeru, qu’aportunó en que, en dichos centros, esiste «una convivencia realmente fayadiza». De toes formes, sorrayó, «el sofitu al docente resulta siempres imprescindible»

La directora xeneral de Personal Docente, Eva Ledo, destacó la contribución de los 108 estudiantes, dieciocho docentes y cinco equipos directivos de la rexón que participaron nel diseñu y execución de la campaña. Asina, la Escuela d’Arte d’Uviéu encargar de la realización gráfica y la cartelería; el IES Pando, de la impresión dixital y el diseñu de más de mil cartelos; la Escuela Cimera d’Arte Dramático apurrió a los actores y llocutores pa la realización de los anuncios de radiu y televisión; el IES Aramo, de la captación y tratamientu d’imaxes; y el Centru Integráu de Formación Profesional pa la Comunicación, Imaxe y Soníu de Llangréu (Cislan), de la captación d’imaxes, el montaxe y l’edición de vídeu y audiu.

Tamién te podria gustar