Portada Educación Educación firma un alcuerdu con ANPE y FETE-UXT pa camudar la situación de los profesores interinos

Educación firma un alcuerdu con ANPE y FETE-UXT pa camudar la situación de los profesores interinos

by asturnet

El conseyeru d’Educación José Luis Iglesias Riopedre amosóse contentu de firmar un alcuerdu colos sindicatos ANPE y FETE-UXT pa camudar la situación de los profesores interinos. Los dos sindicatos y el conseyeru escenificaron ayer n’Uviéu la firma d’esti pautu que nun cuenta col sofitu de los otros dos sindicatos mayoritarios na enseñanza n’Asturies: SUATEA y COOO pa los que l’alcuerdu “cierra en falsu” el problema de la inestabilidá llaboral del colectivu d’interinos y les sos condiciones de trabayu. SUATEA amás afirma que l’alcuerdu nun camuda lo ya recoyío nuna resolución de 2004 y qu’impide volver negociar mientres tea en vigor.

L’alcuerdu firmáu va tener vixencia hasta’l remate del cursu 2007-2008 y los sos puntos más destacaos ye qu’hasta entón los interinos van poder caltenese nes llistes ensin falta de presentase a les oposiciones, reservaes namás a los aspirantes a entrar nes nueves llistes. En cuantes a la baremación conseñada nel alcuerdu la valoración de la esperiencia llaboral en puestos docentes aumenta hasta un 50 por cientu y valoraráse más l’antigüedá, hasta los nueve años trabayaos.

Tanto el sindicatu ANPE como FETE-UXT d’Asturies amosaron la so satisfacción pol alcuerdu firmáu respective a la meyora de les condiciones del colectivu llaboral que carez la mayor estabilidá nel empléu públicu. SUATEA y CCOO, los otros sindicatos mayoritarios, refugaron sumase a esti alcuerdu, pa los primeros porque “cierra en falsu” el problema d’inestabilidá del colectivu y pa Comisiones porque “nun meyora en xeneral les condiciones llaborales y nun elimina la rotación”.

El sindicatu asturianu SUATEA afirma nun comunicáu que cásique tolos cambios anunciaos polos firmantes del alcuerdu con Educación ya taben recoyíos nuna resolución de la COnseyería de xunetu de 2004 y qu’agora simplente se sustitúi una nueva resolución y la so publicación nel BOPA por esti pautu ente’l Principáu y los sindicatos ANPE y FETE_UXT. Pa SUATEA la firma d’esti alcuerdu supón “el tema nun va volver negociase coles organizaciones sindicales mientres tea en vigor” y caltién que “la firma d’un alcuerdu supón que s’acepta como bono lo qu’hai escrito nél, pero al empar fírmase’l compromisu de nun poder camudalo”. Anguaño formen el colectivu d’interinos n’Asturies unos 1.500 trabayadores n’activu y más de 5.000 titulaos tán apuntaos a les llistes.

Comunicáu de SUATEA

Tamién te podria gustar