Portada Educación Educación estiende l’aplicación TokApp a families y alumnáu

Educación estiende l’aplicación TokApp a families y alumnáu

by redacción asturnews

La conceyalía d’Educación d’Avilés vieno acabante de d’estiender l’aplicación TokApp a families y alumnáu, estableciendo una canal de comunicación abierta coles persones nes actividaes educatives y culturales que se programen en conceyu.

Los centros escolares d’Avilés utilicen yá de forma xeneralizada dende ochobre de 2017 estes aplicaciones que van beeficiar a la población escolar del conceyu d’unos 9.000 alumnos y alumnes, dende Infantil a Bachilleratu y FP, y les sos families.

La conceyalía d’Educación pon en marcha una nueva canal de comunicación directa cola ciudadanía pa informar sobro toles actividaes educatives y culturales que s’ufierten dende’l Conceyu, dirixíes a families. Trátase de l’aplicación TokApp School, una ferramienta que yá se vien utilizando nos centros educativos d’Avilés dende ochobre de 2017, como vía d’accesu y de comunicación directa coles AMPAS, amás de pa informar a les families dende los claustros de too rellacionar con cuestiones educatives de les sos fíes y fíos.

La midida afecta a tola población de los centros educativos del conceyu, tantu de los ciclos d’Infantil, Primaria, Secundaria y Bachilleratu, como de Formación Profesional, en total unos 9.000 alumnos y alumnes.

Dende la conceyalía d’Educación creóse asina un grupu propiu dientro de la canal, llamáu “Educación Ayto.Avilés”, al que yá se pueden inscribir tolos comenenciudos a partir del apartáu “Chat” de l’aplicación, dientro del botón de “Suscripciones”.

Col TokApp School los usuarios van poder recibir distintos tipos d’información:

  • Sobro les distintes actividaes educatives que se programen: subvenciones, Talleres Infantiles d’Avilés (TIA), xornaes educatives, actividaes impulsaes poles AMPAS…
  • Unviada de propuestes sobro actividaes culturales dirixíes a families: teatru, música, talleres, animación a la llectura, etc.
  • Convocatoria de xuntes.
  • Sofitu na xestión de les asociaciones.

La conceyala d’educación, Yolanda Alonso, destacó que “una de les principales ventayes de la comunicación al traviés de l’aplicación TokApp ye la inmediatez, cuidando que facilita la unviada instantánea d’información, d’una forma eficaz y seguro cumpliendo la Llei de Protección de Datos, y garantiza l’accesu al traviés de cualquier dispositivu. Cada vez que llega un nuevu comunicáu, la mesma aplicación avisa al usuariu”

Cola incorporación d’esti sistema de comunicación, la conceyalía d’Educación ameyora la calidá del serviciu ufiertáu a families y escolares, potencia relaciones cercanes y directes y ufierta de manera inmediata información sobro toles actividaes del Conceyu.

Tamién te podria gustar