Portada Educación Educación encamienta hasta los catorce años clases totalmente presenciales

Educación encamienta hasta los catorce años clases totalmente presenciales

by redacción asturnews

Educación prioriza pal próximu cursu la enseñanza totalmente presencial pal alumnáu d’Infantil, Primaria y tamién pa la primer etapa de Secundaria, hasta los 14 años. N’Asturies, la conseyería ta trabayando sobro la base de que siquier Infantil y Primaria puedan dir a clase presencial.

Na guía ‘Midíes de prevención, hixene y promoción de la salú frente a COVID-19 pa centros educativos nel cursu 2020-21‘ el Gobiernu dexa claro que nos centros educativos va haber que caltener la distancia de seguridá de 1,5 metros, daqué que paez complicáu pa los más pequenos. Por eso, plantega que n’Infantil y Primaria, siquier en primeru y segundu, establézanse los denominaos ‘grupos de convivencia estable’, d’ente 15 y 20 alumnos, con un docente. Son los grupos burbuya’, que podríen rellacionase con normalidá, siempres qu’eviten la interacción con otru grupu. Y equí llega otra de les novedaes. Delles comunidaes solicitaren aumentar el máximu d’alumnos d’esos grupos. Finalmente, el ministeriu abre esa posibilidá: anque diz que lo aparente son 15 estudiantes, indica que «les conseyeríes d’Educación van poder flexibilizar el máximu del alumnáu pa formar estos grupos, siempres que l’autoridá sanitaria de dicha comunidá autorizar».

Tocantes a los mázcaros, nun van ser obligatories n’Infantil nin en Primaria si tán nel grupu de convivencia estable. Fora d’ésti, si la deben usar. En Secundaria tamién si nun caltienen la distancia de 1,5 metros. Nel tresporte escolar va ser obligatoria a partir de los 6 años.

La guía establez cómo tien de ser la llimpieza de los centros, les especificidaes de la Educación Especial y l’organización de les entraes y salíes, los recreos y el comedor escolar. Plantégase que los alumnos puedan comer nes sos aules. Cada dientro tendrá de tener un Equipu COVID-19′ que lo coordine tou.

Tamién te podria gustar