Portada Educación Educación diseña un entamu de cursu con veces rotatories pa dir a clase

Educación diseña un entamu de cursu con veces rotatories pa dir a clase

by redacción asturnews

La noticia de la selmana ye l’enfotu d’Educación por desenvolver un entamu de cursu con veces rotatories pa dir a clase. La conseyera d’Educación refuga baxar ratios o aumentar la plantiya docente y diz que puede atendese una clase presencial y una ‘online’ al empar, lo que docentes y sindicatos califiquen de llocura.

Mientres s’alderica en qué condiciones pueden tornar a les aules a finales de mayo con grupos amenorgaos d’alumnos d’Infantil, de cuartu d’ESO y de segundu de Bachilleratu, les alministraciones empiecen a poner el focu no realmente complicao: cómo entamar un cursu, el próximu, nel qu’entá nun va haber vacuna contra’l coronavirus. Un cursu en que lo más probable ye que se sigan esixendo midíes de seguridá como la distancia de dos metros ente persones, xuna hixene y desinfección bien esixente ya inclusive l’usu de mázcaros en llugares allegaos. Con eses premises, paez claro que les aules nun van ser lo que yeren. Y asina lo almitió ayeri la conseyera d’Educación, que faló de «munchos escenarios posibles» y unu d’ellos ye’l de diseñar un entamu de cursu con veces rotatories pa dir a clase.

El ministru d’Universidaes y tamién la d’Educación espresáronse nesi mesmu sentíu: grupos amenorgaos, quiciabes de non más de quince persones, y combinación d’enseñanza presencial y ‘online’. Carmen Suárez pronunciarase na mesma llínea na so comparecencia énte’l grupu parlamentariu que realiza’l siguimientu de la pandemia, lo que significa que se va caltener tamién la enseñanza ‘online’ como asocedió nesti últimu trimestre. Pero la conseyera quier facer eso ensin amenorgar les ratios de les aules y ensin ampliar les plantiyes docentes. Ello ye que a entrugues de los grupos, refugó la posibilidá de cuntar con más personal interín pa encarar esa situación escepcional. Al empar, comprometese a que los docentes nun entepasen el so horariu y a que los alumnos tean atendíos les hores que-yos correspuende.

Nel diseñu del nuevu cursu entren en xuegu otres cuestiones como’l tresporte escolar, que quiciabes siga con llimitaciones aquel día; los comedores escolares y les actividaes extraescolares. Tou ello, dixo Carmen Suárez, ten de ser estudiáu. Y mientres eso llega, la conseyería empecipia agora, almitió, la planificación d’esi regresu a les aules pa finales de mayu, xuna situación que refuguen los sindicatos. Tamién va diseñar el branu: «Va haber ufierta educativa y lúdica en xunetu nos conceyos grandes y tamién nos pequeños, que tán en disposición d’ufiertalos». Xuna ufierta que va tar en manos de «organizaciones del tercer sector», coles que s’empecipiaron yá les conversaciones.

En cuanto al procesu de matriculación pal próximu cursu, yá hai feches: ente’l 15 y el 19 de xunu va ser la solicitú de plaza, de forma telemática. La matriculación va poder faese de manera presencial nos colexos, na segunda quincena de xunetu.

Per otru llau, la conseyería unvió una encuestra a 15.000 docentes pa conocer cómo tán encarando esta situación. Les sos esplicaciones xeneraron un fondu malestar ente tolos sindicatos, qu’anuncien una fuerta oposición.

Tamién te podria gustar