Portada Educación Educación detecta 5.557 posibles casos d’acosu escolar nun añu

Educación detecta 5.557 posibles casos d’acosu escolar nun añu

by redacción asturnews

El Ministeriu d’Educación detectó 5.557 posibles casos d’acoso escolar nun añu, de los que la mayoría, siete de cada diez, llevaben produciéndose mientres meses o años, y más de metá de les víctimes sufrir prácticamente a diariu.

Asina lo reflexen los datos del Teléfonu contra l’Acoso Escolar del Ministeriu d’Educación y Formación Profesional según los cualos, esti serviciu atendió 12.799 llamaes ente payares de 2017 y ochobre de 2018, un descensu respecto al mesmu períodu del añu anterior cuando s’atendieron 25.366 llamaes.

Esti amenorgamientu debese a que mientres esi periodu delles comunidaes autónomes punxeron a disposición de los menores los sos propios teléfonos contra l’acoso.

Na mayoría de los 5.557 posibles casos d’acoso detectaos (79 %), quien lo comunicaron fueron les madres o padres de les víctimes yá que solo’l 3,8 % de los menores afrellaos atrever a denuncialo.

Según los datos del Ministeriu que dirixe Isabel Celaá espublizaos con motivu del Día Mundial contra l’Acoso Escolar que se celebra’l 2 de mayu, casi la metá de les víctimes, el 46%, tenía ente 10 y 13 años, ente que el 17% yeren más pequenos, d’ente 8 y 9.

Tocantes a los sexos, apenes hai diferencia: el 49% de les posibles víctimes yeren moces frente al 48% de los mozos. Nel casu de los acosadores, de los qu’el 30% tenía ente 11 y 13 años, la diferencia por sexos ye mayor. Asina, anque los posibles acosadores formen parte, mayoritariamente d’un grupu mistu de neños y neñes, ellos suponen un 39% (individualmente y en grupu) frente al 25% de neñes.

Según el tipu d’acoso, dientro del psicolóxicu, el más común fueron los insultos, nun 39% de les llamaes. Nos casos d’acoso físicu, la mayoría de les víctimes, el 64%, sufrió golpes y emburriones, ente que nos de ciberacoso, les agresiones más comunes (78%) son los insultos o rises al traviés de les redes.

De los casos atendíos pel Teléfonu contra l’Acoso Escolar, el problema fuera comunicáu a los padres y a profesores nel 25% y 22 % de los casos. Casi la metá de les posibles víctimes denunciaron que se sentíen amedranaes énte lo que-yos taba asocediendo y ente los problemes psicolóxicos que rexistraben destaca l’ansiedá, nel 40 % de los casos, y la murniura, nel 36 %.

L’acoso tamién xenera problemes físicos como los dixestivos, qu’afectaben al 30% de los acosaos, y de suañu, nel 26%.

El teléfonu contra l’acoso escolar del Ministeriu d’Educación y Formación Profesional ye’l 900 018 018, un serviciu gratuitu, confidencial y anónimu, que ta operativu les 24 hores y ye atendíu por psicólogos sofitaos por trabayadores sociales y abogaos.

 

Tamién te podria gustar