Educación detecta 5.557 posibles casos d’acosu escolar nun añu

Educación detecta 5.557 posibles casos d’acosu escolar nun añu
30 abril 12:55 2019 Imprimir

El Ministeriu d’Educación detectó 5.557 posibles casos d’acoso escolar nun añu, de los que la mayoría, siete de cada diez, llevaben produciéndose mientres meses o años, y más de metá de les víctimes sufrir prácticamente a diariu.

Asina lo reflexen los datos del Teléfonu contra l’Acoso Escolar del Ministeriu d’Educación y Formación Profesional según los cualos, esti serviciu atendió 12.799 llamaes ente payares de 2017 y ochobre de 2018, un descensu respecto al mesmu períodu del añu anterior cuando s’atendieron 25.366 llamaes.

Esti amenorgamientu debese a que mientres esi periodu delles comunidaes autónomes punxeron a disposición de los menores los sos propios teléfonos contra l’acoso.

Na mayoría de los 5.557 posibles casos d’acoso detectaos (79 %), quien lo comunicaron fueron les madres o padres de les víctimes yá que solo’l 3,8 % de los menores afrellaos atrever a denuncialo.

Según los datos del Ministeriu que dirixe Isabel Celaá espublizaos con motivu del Día Mundial contra l’Acoso Escolar que se celebra’l 2 de mayu, casi la metá de les víctimes, el 46%, tenía ente 10 y 13 años, ente que el 17% yeren más pequenos, d’ente 8 y 9.

Tocantes a los sexos, apenes hai diferencia: el 49% de les posibles víctimes yeren moces frente al 48% de los mozos. Nel casu de los acosadores, de los qu’el 30% tenía ente 11 y 13 años, la diferencia por sexos ye mayor. Asina, anque los posibles acosadores formen parte, mayoritariamente d’un grupu mistu de neños y neñes, ellos suponen un 39% (individualmente y en grupu) frente al 25% de neñes.

Según el tipu d’acoso, dientro del psicolóxicu, el más común fueron los insultos, nun 39% de les llamaes. Nos casos d’acoso físicu, la mayoría de les víctimes, el 64%, sufrió golpes y emburriones, ente que nos de ciberacoso, les agresiones más comunes (78%) son los insultos o rises al traviés de les redes.

De los casos atendíos pel Teléfonu contra l’Acoso Escolar, el problema fuera comunicáu a los padres y a profesores nel 25% y 22 % de los casos. Casi la metá de les posibles víctimes denunciaron que se sentíen amedranaes énte lo que-yos taba asocediendo y ente los problemes psicolóxicos que rexistraben destaca l’ansiedá, nel 40 % de los casos, y la murniura, nel 36 %.

L’acoso tamién xenera problemes físicos como los dixestivos, qu’afectaben al 30% de los acosaos, y de suañu, nel 26%.

El teléfonu contra l’acoso escolar del Ministeriu d’Educación y Formación Profesional ye’l 900 018 018, un serviciu gratuitu, confidencial y anónimu, que ta operativu les 24 hores y ye atendíu por psicólogos sofitaos por trabayadores sociales y abogaos.

 

  Categories: