Portada Educación Educación convoca’l xueves a les comunidaes pa definir la paralización de les reválides

Educación convoca’l xueves a les comunidaes pa definir la paralización de les reválides

by redacción asturnews
Foto: Ministerio de Defensa (https://www.flickr.com/photos/mindefensa/)

El ministru d’Educación, Cultura y Deporte, Íñigo Méndez de Vigo, tien concaes a les comunidaes autónomes el  xueves pa definir el cambéu lexislativu que va dexar paralizar l’efectu académicu de les reválides hasta que se algamar un pactu nacional d’Educación.

Asina-y lo treslladó esti llunes Méndez de Vigo a tolos conseyeros autonómicos d’Educación, que van analizar, ente otros asuntos, el proyectu d’orde ministerial que regula les característiques, el diseñu y el conteníu de les pruebes d’evaluación finales d’Educación Secundaria y de Bachilleratu pa esti cursu 2016-2017, recoyíos na Lomce. Una orde ministerial que, como yá adelantró’l presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, nel alderique de investidura, va regular que les pruebes d’evaluación finales de Secundaria y de Bachilleratu, conocíes como reválides, nun tengan efectos académicos hasta que se algamar un Pactu Nacional d’Educación.

Amás, la Conferencia Sectorial va tratar les convalidaciones ente módulos profesionales de Formación Profesional (FP) y les midíes pa la so aplicación, según informó’l Ministeriu d’Educación nuna nota de prensa. El pasáu 4 de payares, na so primer rueda de prensa como vocera del nuevu Executivu, Méndez de Vigo yá anunció qu’esti mes convocaría a les comunidaes pa tratar les reválides y dar “tranquilidá” a los estudiantes qu’esti cursu tienen de realizales, particularmente los de Bachilleratu.

Según l’actual calendariu de la Lomce, el próximu cursu sería necesariu aprobar les pruebes de cuartu de la ESO y Segundu de Bachilleratu (necesaria p’aportar a la Universidá) pa consiguir el títulu de Secundaria y de Bachilleratu, respectivamente, anque s’aprobaren dichos cursos. El cambéu del calendariu d’aplicación respuende al pidimientu al Gobiernu dende diversos sectores pa modificar y que les pruebes finales d’ESO y Bachilleratu nun sían necesaries pa titular, esto ye, que la primera sía solo de diagnósticu y la segunda solo pal accesu a la educación cimera.

Amás, na sectorial van analizase los proyectos de reales decretos pol que s’establecen dellos títulos como los de Técnicu Deportivu en Ribayos, Técnicu Deportivu n’Esguilada, Técnicu Deportivu en Mediu Monte y n’Altu Monte y Técnicu Deportivu Superior n’Esguilada, según los sos currículos básicos y los requisitos d’accesu. Y van tratar tamién el sistema d’elección del conseyeru d’Educación que represente a les comunidaes autónomes nos Conseyos de Ministros de la Unión Europea.

Tamién te podria gustar