Portada Conceyos Educación confía en retomar la obra del IES de La Florida pa dientro un añu

Educación confía en retomar la obra del IES de La Florida pa dientro un añu

by redacción asturnews

Educación confía en retomar la obra del IES de La Florida pa dientro un añu, depués de que’l Principáu negarase a pagar y dende entós nun se movió nin xuna piedra más nin s’espera a que se faiga al curtiu plazu depués de que la UTE Iguar-Ceteco paralizara los trabayos al poco d’empezar nuna parcela allugada ente les cais Navia, Valdés y Ángel del Ríu Uribe.

L’allegría que los vecinos de La Florida y los barrios cercanos sintieron en septiembre del añu pasáu col entamu de les obres del institutu de la zona oeste convirtióse selmanes dempués enfadu. La UTE Iguar-Ceteco paralizó los trabayos al poco d’empezar nuna parcela allugada ente les cais Navia, Valdés y Ángel del Ríu Uribe. Col movimientu de tierres atoparon unos escombros y esixíen 100.000 euros por retiralos. El Principáu negose a pagar y dende entós nun se movió nin xuna piedra más nin s’espera a que se faiga al curtiu plazu.

Al traviés d’una entruga formulada pol diputáu de Ciudadanos Luis Carlos Fanjul, la conseyera del ramu, Carmen Suárez, envalora que la firma del contratu «podría tar nel últimu trimestre de 2021». De cumplise, los trabayos retomaránse dos años dempués de la paralización y hasta entós fadríase tol procesu alministrativu.

El resolvimientu del contratu cola UTE yá s’empecipió, atopar en fase de «tramitación» y una vegada resueltu va dar en el cambéu del proyectu pa de siguío sacar a llicitación les obres per segunda vegada.

Les obres na primer convocatoria cifrar en 8,3 millones d’euros, anque acabaron axudicándose por 6,2 millones pa la construcción de dieciocho aules con capacidá pa 480 alumnos. Toles clases van asitiar na planta baxa, les dolce de la ESO con aules específiques de sofitu y refuerzu pedagóxicu y desdoble, y les seis de Bachilleratu coles sos respectives clases específiques.

Nel primer pisu van allugase tolos llaboratorios y talleres específicos compartíos por dambos niveles (ente ellos el de química, física, ciencies naturales, artes plástiques, música, dibuxu, informática o tecnoloxía). El centru va disponer, amás, de biblioteca y ximnasiu, con funcionamientu que puede ser independiente a l’actividá del centru y pista deportiva, cafetería y salón d’actos.

Los trabayos van durar dieciocho meses y Educación apuesta porque l’institutu de La Florida sía especialmente accesible, «de forma que pueda ser utilizáu de forma autónoma por persones con movilidá amenorgada» y convirtiéndolo nun espaciu más seguru nos accesos. Amás, les aules concíbense como espacios «flexibles» capaces de tresformase y xunise nun gran espaciu d’aprendizaxe.

Tamién te podria gustar