Portada Educación Educación aumenta a 537 places la ufierta d’emplegu de 2020 pa Secundaria y FP

Educación aumenta a 537 places la ufierta d’emplegu de 2020 pa Secundaria y FP

by redacción asturnews

La Conseyería d’Educación aumentó la Ufierta Pública d’Empléu (OPE) pa 2020 a 537 places en Secundaria y Formación Profesional, ente que caltien les cinco places para la Escuela Oficial d’Idiomes (EOI), según s’informó la selmana pasada.

Nun comunicáu sindical d’ANPE señalabase qu’estos datos fueron ufiertaos na xunta celebrada esta mañana na Conseyería d’Educación, onde se caltuvo la última xunta del grupu de trabayu para la Ufierta d’Empléu Públicu de 2020. En dicha xunta, ANPE afirma que siguió defendiendo que se aumentar el númberu de places, consideraes por esti sindicatu como «insuficientes» y que se dean respuestes lo más aína a les reclamaciones llevaes a cabu por esti sindicatu.

ANPE reclama, como yá fixo en meses anteriores, que les 54 places ensin cubrir en procesu selectivu de 2018 sían añedíes nesta OPE y repite que la Conseyería d’Educación determine lo más aína el númberu de places per especialidá. El sindicatu repite que la convocatoria de cátedres sía acutada a funcionarios del Principáu, como fixo Murcia y Valencia.

ANPE señala que la conseyería informa de que s’ampliaron 31 places de la OPE correspondientes al 8% de la tasa de reposición, quedando provisionalmente en 537 places de Secundaria y Formación Profesional. Añedir cinco places d’Alemán d’EOI pindies d’executar de la OPE de 2017 y caltiénense les 175 places d’accesu a cuerpos de Secundaria y 10 places d’accesu ente cuerpos del mesmu nivel.

Indica que se ta estudiando l’encaxe xurídicu de les 54 places que nun se cubrir en 2018, cuidao que el 90% de les ufiertaes correspondíen a la tasa de estabilización d’esi añu, son susceptibles de recuperar.

El llistáu d’especialidaes que yera provisional, cuidao que hai aumentu d’ufierta, ampliar a Inglés, Francés y Filosofía del Cuerpu de secundaria y Cocina y Pastelería del Cuerpu de Formación profesional. Coles mesmes va ampliase la ufierta de cátedres na mesma proporción que nel cuerpu de Secundaria, pa Escueles Oficiales d’idiomes (7 places) y p’Artes Plástiques y Diseñu (3 places)

Les 250 places de cátedres de Secundaria van partise ente les especialidaes de forma proporcional al númberu de funcionarios de cada especialidá y que la ufierta concretada numbéricamente por especialidaes va dar a conocer a finales de xineru, tres l’estudiu de Plantiyes Orgániques pal cursu 2020/21.

Tamién te podria gustar