Portada Educación Educación asegura que la Xestión Integrada de Contabilidá va funcionar

Educación asegura que la Xestión Integrada de Contabilidá va funcionar

by redacción asturnews

La conseyera d’Educación asturiana, Carmen Suárez, aseguró esti martes que’l sistema de Xestión Integrada de la Contabilidá Educativa (CIGE) va funcionar «col esfuerzu de too el mundu», dempués de que la diputada del PP Gloria García criticara los sos defectos.

Mientres la sesión plenaria de la Xunta Xeneral, la titular d’Educación reconoció problemes nel sistema, asumiendo que quiciabes la formación a los equipos directivos «nun foi completa» pa la so comprensión. El so departamentu, aseguró, trabaya en ver los problemes particulares de cada centru y resolvelos.

Pela so parte, la diputada del PP punxo’l focu nos problemes del sistema y señaló que «nun hubo» la formación afayadiza nin los centros tienen los equipos informáticos que rique esti nuevu sistema. «Los problemes van asocediéndose hasta’l puntu de que el provisores amenacien con acciones xudiciales contra los secretarios de los centros por non poder cobrar les factures pindies», hai aseverado.

Gloria García tamién preguntó a la conseyera pola situación que se vive nes escueles infantiles de Siero, onde aseguró que nun se ta contratando al personal abondo para cumplir colos protocolos COVID. La conseyera respondió a esti respectu que la inspección educativa ta controlando si cúbrense o non les necesidaes y, una vegada sépase la resultancia, va citar a la concejala responsable y al alcalde de Siero para encamenta-yos a cubrir les hores que falten.

Tamién te podria gustar