Portada Música Dos luthiers familiaricen a los neños cola construcción d’instrumentos musicales nel Xardín Botánicu

Dos luthiers familiaricen a los neños cola construcción d’instrumentos musicales nel Xardín Botánicu

by asturnet

Música de raigón, en sentíu lliteral. Los luthiers Carlos González y Manuel Paz imparten a partir de mañana nel Xardín Botánicu Atlánticu de Xixón un cursu de construcción d’instrumentos musicales con maera, empobináu a amosa-yos a los más mozos la estrencha vinculación ente los oxetos de la música y los árboles como materia prima.

Dambos luthiers impartirán les sos llecciones, n’horariu mañaniegu, ente mañana y el prósimu vienres, nuna actividá que cuenta col auspiciu del Ayuntamientu de Xixón y que s’ufierta a neños y neñes de 9 a 14 años d’edá a un preciu únicu de 30 euros, según precisó esta mañana un responsable de comunicación de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular.

En cuatro díes, los asistentes al cursu que se desendolcará nel Xardín Botánicu, allugáu nel entornu de la Universidá Llaboral de Xixón, deprenderán a fabricar instrumentos de cuerda, percusión y vientu a partir de la maera y de pieces concretes d’orixe tamién vexetal, con atención preferente al antiguu virgayu ente l’árbol y la música.

Darréu acabe’l cursu, los alumnos podrán llevar pa casa los instrumentos manufacturaos por ca ún d’ellos, depués de familiarizase colos preseos qu’empleguen los artesanos de la música pa facer el so llabor. El taller forma parte d’un ampliu programa d’actividaes municipales entamaes pa da-y puxu al Xardín Botánicu Atlánticu faciéndolu sé de cursos, conciertos y conferencies.

Tamién te podria gustar