Dos documentales españoles opten a los Premios de Cine Européu

21 agostu 09:47 2018 Imprimir

Los documentales españoles Al otru llau del muriu y El silenciu de los otros fueron escoyíes, ente otros 13 títulos europeos, p’aspirar a la nominación a los Premios de Cine Européu d’anguaño, según anunciaron l’Academia de Cine Europea y EFA Productions.

El primer títulu, dirixíu por Pau Ortiz, rellata la hestoria de dos hermanos adolescentes hondureños qu’emigren a México ensin papeles, y el segundu, dirixíu por Almudena Carracedo y Robert Bahar, centrar na llucha de les víctimes del franquismu contra la impunidá.

D’esta miente, basándose nos encamientos de diez festivales de documentales (escoyíos en cooperación con European Documentary Network EDN) y nos films presentaos individualmente, el comité del documental de EFA, formáu por Roxura von Gienanth (Alemaña, Xunta de EFA), el programadores de festivales Marek Hovorka(República Checa) y Elena Subirà i Roca (España), el productor Nik Powell (GB) y la productora Sari Volanen (Finlandia), foi la encargada d’escoyer estes 15 cintes.

Los miembros de EFA van decidir colos sos votos los cinco documentales nomaos y va escoyese asina’l Documental Européu 2018‘ que se va dar a conocer na gala de premios el día 15 d’avientu en Sevilla.

  Categories: