Portada Educación Dos delegaos de SUATEA a xuciu por una movilización

Dos delegaos de SUATEA a xuciu por una movilización

by asturnet

Beatriz Quirós y Jesús de la Roza, delegaos de SUATEA na Xunta de Personal Educativu van tener que comparecer nun xuiciu de faltes el próximu 2 de marzu acusaos de “insultar a les autoridaes” y “intentar romper un cordón policial”. Los fechos denunciaos ocurrieron, supuestamente, durante una concentración del alumnáu y profesoráu de la Llaboral en protesta pola decisión d’entregar el polideportivu del centru a la Thyssen.

Dende’l sindicatu educativu SUATEA esplícase que la concentración foi tranquila dafechu. Casu demostrable pola presencia de medios de comunicación que nun recoyeron nengún tipu d’incidente.
Dende SUATEA consideren que l’actuación “parez un actu de venganza d’aquellos que que fueron obligaos pola presión educativa del Centru a escaecer l’alloriada idega de desmantelar un centru de Formación Profesional recien inauguráu”. Dende SUATEA recuerden qu’a mediaos de xineru yera “imprescindible” abandonar el centru educativu pa garantizar la presencia de la multinacional. Actualmente comenten dende SUATEA eses prieses nun esisten, y yá nun se menciona’l polideportivu y la Thyssen va construyir el so complexu fuera del recintu de la Llaboral.

El Sindicatu camienta qu’actuaciones como esta ponen en tela de xuiciu la xera sindical, conculcando los derechos fundamentales del ordenamientu xurídicu. Nesti sen citen que durante esti conflictu una senadora, y dellos parlamentarios y políticos asturianos nun pudieron visitar el centru.

Tamién te podria gustar