Portada Cine ‘Dolor y Gloria’ queda preseleccionada pa los Oscar

‘Dolor y Gloria’ queda preseleccionada pa los Oscar

by redacción asturnews

La cinta española Dolor y Gloria, de Pedro Almodóvar, foi escoyida esti llunes pola Academia de Hollywood como semifinalista para competir pol Oscar a la meyor película internacional y tamién a la meyor banda sonora orixinal.

Tratase de la única película hispanofalante que consigue superar la corte pol que l’Academia preselecciona a diez candidates, ente un total de 91 aspirantes estranxeres, que competirán por llograr la nominación definitiva, informó la organización nun comunicáu.

Les nominaciones anunciaranse¡l 13 de xineru de 2020 ente que la ceremonia d’entrega de los galardones va tener llugar el 9 de febreru nel teatru Dolby en Los Ánxeles (EE.XX.). Dolor y Gloria, que la selmana pasada llogró la nominación a los Globos d’Oru, va competir, ente otres, con Parásitos, de Corea del Sur; -yos Misérables, de Francia, Atlantics, de Senegal, y Beanpole, de Rusia.

Destaca la gran cantidá de cintes escoyíes d’Europa del este, que suponen la metá de la llista de semifinalistas y son: The Painted Bird, de República Checa; Truth and Justice, d’Estonia; Those Who Remained, d’Hungría; Honeyland, Macedonia del Norte, y Corpus Christi, de Polonia.

Fora quedaron delles películes llatinoamericanes que se víen con opciones pa llegar al llistáu de semifinalistas, ente elles la colombiana “Monos”, d’Alejandro Landes; la brasileña “A vida invisível de Eurídice Gusmão”, de Karim Aïnouz; o l’arxentina “La odisea de los giles”, de Sebastián Borensztein.

Dolor y Gloria tamién consiguió figurar tamién como semifinalista al premiu a la meyor banda sonora orixinal pa les composiciones d’Alberto Iglesias, que sumaría la so cuarta candidatura al Óscar si finalmente llogra la nominación. Nel apartáu musical, la película española va competir contra títulos taquilleros de Hollywood como “Avengers: Endgame”, “Frozen II”, “Joker” o “Star Wars: The Rise of Skywalker”.

Almodóvar yá tien dos premios Óscar por Too sobro la mio madre (1999) y Fale con ella (2002), pero anguaño la so cinta con tintes autobiográficos, protagonizada por Antonio Banderes, volvió asitiar -y ente los favoritos a los prestixosos galardones.

Tamién te podria gustar