Portada Música Doctor Explosion entama una xira n’Italia a puntu de llanciar nuevu discu

Doctor Explosion entama una xira n’Italia a puntu de llanciar nuevu discu

by asturnet

Doctor Explosion asoleya nuevu discu y entama una xira per Italia que llevará a los miembros del tríu xixonés tamién a tierres de Francia y que confirma la so amplia proyección internacional. Con Montpelier como primer escala, la banda abrió la xira italiana el vienres 16 d’abril en Piacenza, pa siguir depués per Viterbo, Teramo, Barletta, Lecce, Roma, Reggio Emilia, Pisa y Verona nun tour que se prollongará hasta’l sábadu 24, al ritmu d’un conciertu por día.

Pal viaxe de regresu, los Doctor Explosion tienen prevista una fecha en Niza, pero la promotora de la banda enfótase en confirmar dalguna actuación más en Francia.

N’Asturies, el grupu namás tien programada una actuación, en Candamu’l 5 xunu, que formará parte de la xira española que va llevalos per Madrid, A Coruña, Córdoba y Castellón, anque podría ampliase’l númberu de conciertos.

L’aniciu italianu de la temporada de conciertos coincide col llanzamientu inminente del nuevu discu de Doctor Explosion, ‘Totus tuus’, un doble recopilatoriu grabáu con Subterfuge Records nel que los xixoneses repasen los 15 años que lleven yá nel mundu de la música. Poro, el material sonoru y audiovisual que s’atopa nesti discu ye al que tán avezaos los sos fans, un mecigayu d’estilos musicales que van dende’l punk más salvaxe hasta’l pop más melódicu, con un soníu percontundente y coles pallabres folixa y xaréu por llema.

El grupu apaez con una nueva formación anque cola filosofía de siempre: Juan Martínez al baxu y Pibli a la batería acompañen agora a Jorge, que sigue al frente de la guitarra y les voces.

Tamién te podria gustar