Portada Música Dixebra, Stukas y Berrones participen nel conciertu d’apoyu a los trabayadores de Menasa

Dixebra, Stukas y Berrones participen nel conciertu d’apoyu a los trabayadores de Menasa

by asturnet

Dixebra, Stukas y Los Berrones son los cabezaleros del cartelu col que va celebrase esti viernes 13 en Sama un festival de sofitu a los trabayadores de la empresa Menasa. Otros grupos y músicos de la Cuenca participen nel conciertu solidariu como Martagón Trío, Tomás y los Demás, Tony Penicilina y Los Frixuelos Eléctricos.

El festival ta organizáu pol sindicatu CCOO y la estaya moza d’Izquierda Xunida del Nalón y cuenta cola colaboración del colectivu de Muyeres de los Trabayadores de Menasa. Un día enantes, el xueves 12 a les 19.00 hores, na Casa de Cultura de La Felguera, va entamase una mesa redonda titulada “Perspectives de futuru na Cuenca” na que van intervenir Juan Iglesias secretariu xeneral de la UJCE, Pablo Prieto de la Plataforma Xuvenil de Turón, el profesor de socioloxía Holm Koler y Darío Díaz Director Xeneral de Relaciones Esteriores del Principáu.

El festival n’apoyu a los trabayadores de Menasa escomienza a les 21.00 hores nel Teatru Llangréu de Sama y les entraes tán puestes a la vienda como bonos d’ayuda de 3 euros.

Tamién te podria gustar