Portada Música Dixebra remata’l so 25 aniversariu na sala Tribeca d’Uviéu

Dixebra remata’l so 25 aniversariu na sala Tribeca d’Uviéu

by asturnet

Dixebra va echar el piesllu a la temporada d’esti añu 2012 con un conciertu na sala Tribeca d’Uviéu’l próximu domingu día 23 d’avientu (21:00 hores), con entrada de 10 euros anticipada y 12 en taquilla. Hai más de dos años que la banda avilesina nun actúa na capital asturiana, colo que s’espera un mui bon ambiente, el repertoriu que van interpretar a lo llargo de cerca de dos hores inclúi temes de toles sos époques y estilos, dándose la circunstancia de que dellos de los cantares que lu formen van desapaecer d’él, polo que probablemente va ser la última vez de poder disfrutar en vivo con ellos.

La razón nun ye otra que la renovación que van facer del «set list» pa la temporada viniente, onde van dir enxertanto pieces inédites que van formar parte del so discu nuevu, que tien prevista la salida a lo llargo del 2013.

Esti añu que ta a piques d’acabar representó pa Dixebra ún de los más granibles de la so carrera, asina empezaba cola publicación del trabayu discográficu especial tituláu XXV. 1987-2012, por cuenta del so venticinco aniversariu. Tamién foi’l tiempu del so reconocimientu y valoración como una de les bandes más importantes del panorama musical asturianu, como queda afitao col recibimientu del Premiu Amás d’Honor, la Gaita d’Oru de la Banda de Gaites L’Alborecer de Castrillón, el gallardón Acción Cultural de La Voz de Avilés, el Pegollu de los Premios Andrés Solar o la distinción de la Banda de Gaites Villaviciosa.

Amás de too ello la revista Rock Estatal escoyía a la formación como una de les cien más influyentes nel Estáu español, al llau de nomes perconocíos de la escena rockera. Por últimu, esta selmana presentábase’l llibru Un país llamáu Dixebra (Ediciones Seronda), onde’l periodista y escritor Francisco Álvarez fai un repasu pola hestoria y les lletres de la banda.

Tamién te podria gustar