Portada Música Dixebra presenta “Tiempos Modernos” n’Uviéu

Dixebra presenta “Tiempos Modernos” n’Uviéu

by asturnet

Esti sábadu 15 de febreru, a les 23 hores, na sala Wippoorwhill d’Uviéu (c/Matemático Pedrayes, 18)Dixebra va ufiertar un conciertu onde van presentar el so últimu trabayu discográficu, tituláu Tiempos Modernos. Un discu que fai’l númberu doce na so yá bien llarga carrera, apaecía a finales del añu 2013 con quince temes d’estilos distintos (rock, punk, reggae, ska, folk, funk, metal-rap…), como ye avezao nesta banda; al traviés de les pieces incluyíes nél faen un repasu de l’actualidá -asturiana y internacional-, con lletres crítiques y reflexives onde dan el so puntu de vista sobre asuntos como la crisis, la solidaridá, la represión, la resistencia o la perda de derechos.

“Tiempos Modernos” ta teniendo una acoyida mui bona ente públicu y crítica, asitiando a esti trabayu nuevu de Dixebra ente les sos meyores producciones. Con esti conciertu empiecen a defendelu en directo, nel que se mueven bien a gustu estos ocho músicos y que ye ún de los sos fuertes. Pa la ocasión van interpretar una decena de les canciones nueves más dellos de los sos himnos más conocíos y festexaos polos sos siguidores, too ello entemecío con samples preparaos pa la ocasión. Les previsiones son que’l públicu respuenda y que l’actuación tenga tola intensidá a la que Dixebra nos tien acostumaos cuando se xube a un escenariu. La nueche complétase cola presencia de Dani AntiStailo nos platos, que va protagonizar una sesión perespecial onde nun van faltar remezcles de temes de los propios Dixebra, amás d’otres bandes, que van calecer l’ambiente previu al conciertu.

Con esti conciertu la banda principa la xira del 2014, que los va llevar a presentar la so obra nueva per bien de llugares d’Asturies y de fuera, asina la siguiente cita va ser el 21 d’esti mes en Madrid, onde dende hai unos años vien actuando con regularidá.

Tamién te podria gustar