Portada Música Dixebra fizo un mui bon papel na primer participación d’Asturies nel Liet-Lavlut

Dixebra fizo un mui bon papel na primer participación d’Asturies nel Liet-Lavlut

by asturnet

La primer participación d’Asturies nel festival de la canción “Liet-Lavlut” foi tou un ésitu. Anque la victoria foi pa los corsos Jacques Culioli col tema “Hossanna in Excelsis”, los asturianos, que particpaben en nonu llugar, consiguieron tar en primer llugar a lo llargo de gran parte de la votación del xuráu, que pela parte asturiana tuvo a Beatri R. Viado como miembru.

A la fin, los avilesinos, ficieronse nun llucha mui reñida cola corsos, con 73 puntos, los mesmos que’l cantar en sami d’Elin Kåven y namás ocho menos que los ganadores.

Enantes de l’actuación Xune Elipe reclamó la oficialidá del asturianu y comentó la situación de la llingua asturiana y la hestoria del cantar “Indios”, col que representaron a Asturies.

Ente les anécdotes del día tuvo la voz de los asturianos presentes, qu’a pesar de poder cuntase colos deos d’una mano, tuvieron que ser callaos pol presentador dempués de l’actuación de Dixebra, cuando entamaron a cantar l’“Asturies, patria querida”.

A la fin de l’actuación Xune Elipe glayó un “oficilidᔠque pudo oyise en toa Europa al traviés de les radios y televisiones de decenes de países.

Tamién te podria gustar