Portada Fiestes Dixebra echa lleña a la Foguera de Xixón y Uviéu prende la so Nueche de San Xuan con Tejedor

Dixebra echa lleña a la Foguera de Xixón y Uviéu prende la so Nueche de San Xuan con Tejedor

by asturnet

El grupu Dixebra xunto a La Col.lá Propinde van ser los encargaos de calecer la Foguera de San Xuan na nueche d’esti xueves 23 na Playa de Poniente en Xixón. La programación de les otres folixes del San Xuan nesti añu ufierta les actuaciones de Llangres, La Tarrancha y Batulax na Foguera vera l’embalse de Tresona, en Corvera y un conciertu del grupu Tejedor na plaza la Catedral d’Uviéu. Mieres, que celebra el 24 al so patrón, apuesta polo tradicional y va festeyar la so Foguera con un conxuru a cargu de l’artista María Xesús Rodríguez y cola so Danza Prima de San Xuan.

Les ufiertes pa la nueche máxica de la primer gran folixa del veranu presenten una gran variedá, asina, La Pola Sieru acueye l’actuación del conxuntu Los Berrones y Grandas de Salime una nueche de rock duru con Mala Reputación y Aprieta el Kulo. Con verbenes o conciertos, van ser sicasí, prácticamente tolos llugares del mapa d’Asturies los que prendan

fogueres esa nueche y celebren d’estamiente una fiesta que tien los sos órixenes na membranza pagana del solsticiu de veranu.

Los puntos calientes del mapa de les fogueres de San Xuan, van tar, ensin dulda, na Playa de Poniente de Xixón, cola presencia de los al.leranos La Col.lá Propinde y el rock combativu y enerxéticu de Dixebra, un grupu que tien en Xixón una de les places con más puxu en siguidores de los avilesinos. La clásica Nueche Celta de Corvera remanez esti añu después d’una cierta incertidume respective a la so contuinidá y failo con tres de les bandes más significatives de la escena nueva de la música asturiana: Llangres, La Tarrancha y Batulax. Uviéu, a la postre, escueye una nueche más tranquila al son de los ritmos de Tejedor, nun conciertu que va tener como invitáu d’escepción al mánayer xeneral del Desfile de San Patriciu de Nueva York, John Dunleavy, de visita oficial n’Asturies convidáu pol gobiernu del Principáu. Enantes, na Plaza la Catedral, la compañía de teatru Margen va poner n’escena la so particular contribución al cuartu centenariu del Quixote con “Vida de Don Quijote y Sancho”.

Tamién te podria gustar