Diversión y ciencia danse la mano esti sábadu na yincana familiar Avil-Lab

Diversión y ciencia danse la mano esti sábadu na yincana familiar Avil-Lab
22 avientu 09:40 2018 Imprimir

Diversión y ciencia danse la mano esti sábadu na yincana familiar Avil-Lab, una actividá pa tolos públicos cola fin d’amosar l’aplicación de la ciencia y la tecnoloxía na vida diaria. Les persones participantes van optar a un viaxe en catamarán pa conocer el Cañón d’Avilés.

El miércoles presentóse la yincana familiar Avil-Lab, que se va celebrar esti sábadu 22 d’avientu, de 11 a 14 hores, en distintos allugamientos de la ciudá, con salida y llegada nel Centru d’Empreses La Curtidora. Tratar d’una actividá enmarcada nel proyectu AvilésConCiencia para la divulgación de la conocencia científica ente la población. Na presentación d’esti eventu participaron Manuel Riola, conceyal de Promoción Económica y Ciudá, Víctor Fernández Martín, técnicu d’Avilés Empreses, y Mónica Vaques, responsable de la empresa Aventures Lliteraries.

Avil-Lab ye una actividá empobinada a tolos públicos na que la diversión da la mano col descubrimientu científicu pa convertir la ciudá nun llaboratoriu urbanu, por aciu un formatu lúdico y distendío. S’estructura n’ocho pruebes rellacionaes con ítems como los siguientes:

  • Aportaciones asturianes a la ciencia ya Identificación de talentos científicos y tecnólogos de la nuesa redolada
  • Enfoques nuevos pa problemes vieyos
  • Les matemátiques nun muerden, ¿o quiciabes sí.
  • Añu 5 A.F.A (antes de la fabricación aditiva)
  • ¿De qué tán feches les coses?
  • Pesos y midíes. Mide, analiza, razona y avanza
  • Llaboratoriu social

Les pruebes van desenvolvese en distintos allugamientos del cascu históricu como’l Muséu de la Hestoria Urbana, la Casa de Cultura, el Centru Municipal d’Arte y Esposiciones, o’l quioscu del parque del Muelle, ente otros.

L’actividá rique inscripción previa, totalmente gratuita, que puede realizase nel formulariu de la web www.avil-lab.com o, el mesmu sábadu 22, hasta les 12:30 hores nel Centru d’Empreses La Curtidora. Ente les persones participantes va sortease un viaxe en catamarán pa conocer el Cañón d’Avilés, el valle submarín más fondu del mundu, según la so riqueza mediambiental.

La yincana familiar Avil-Lab enmarcar en AvilésConCiencia, un conxuntu d’acciones pal espardimientu a la ciudadanía de los proyectos científicos d’I+D+I que s’investiguen n’Avilés, pa la xeneración d’espacios pa la tecnoloxía, y pal fomentu ente mozos estudiantes de vocaciones STEAM, acrónimo n’inglés de Ciencia, Tecnoloxía, Inxeniería, Arte y Matemátiques.

Tratase d’un proyectu financiáu pola Fundación Española pa la Ciencia y la Tecnoloxía (FECYT) del Ministeriu de Ciencia, Innovación y Universidaes. La Sociedá de Desenvolvimientu La Curtidora foi la encargada de presentalo a la convocatoria d’ayudes pal Fomentu de la Cultura Científica, Tecnolóxica y de la Innovación, col respaldu del conxuntu d’empreses y entidaes que conformen el Parque Científicu Tecnolóxicu Avilés “Isla de la Innovación”.

El proyectu estremase en cuatro iniciatives, denominaes “Afaya’l Centru del Aceru”, “Ciencia con palombines”, “Avil-lab” y “A material world”. Caúna d’elles pretende llegar a un públicu distintu por aciu formatos variaos ya informales colos que pretende contribuyise al espardimientu de la conocencia científica na sociedá de la redolada.

  Categories: