Portada Cine Disney quier que Tom Hanks sía Geppetto

Disney quier que Tom Hanks sía Geppetto

by redacción asturnews
Foto: Deutsche Bank (https://www.flickr.com/photos/deutschebank/)

La versión real de Pinocho ta más averada que nunca a ser una realidá, porque Disney taría trabayando nello por que en 2020 la enternecedora marioneta de madera amuese les sos aventures na gran pantalla y Tom Hanks sía Geppetto.

Dica agora, nun se conoz inda quién formaría parte de la repartida. Sicasí, la compañía audiovisual tendría un claru candidatu para interpretar a unu de los sos protagonistes, Geppetto, el vieyu que constrúi al peculiar moñecu. Disney pondría los sos güeyos en Tom Hanks, tal que adelantró’l mediu estadounidense Variety . Sicasí, la propuesta inda taría en fase de negociación, razón pola que l’actor inda nun confirmó nin desmintió nada a la prensa.

Los fans de la película orixinal nun tardaron n’amosar la so allegría en redes sociales si la noticia confirmárase finalmente. Y ye que la gran mayoría cree qu’el de Hollywood podría realmente bordar el papel. Dica agora, lo único que’l protagonista de La ponte de los espíes sí puede confirmar ye que va poner voz a Woody na cuarta entrega de Toy Story. Un filme que’l so estrenu prever pa xunu de 2019 y que promete ser unu de los más esperaos del próximu añu.

Como puede comprobase, l’actor anda bien amestáu últimamente a la factoría d’animación, asina que nun sería d’estrañar que nes próximes selmanes pronunciárase al respeutu sobro esta nueva ufierta que, dica agora, anda nel aire.

Tamién te podria gustar