Portada Cine Diego Lerman y James Franco van competir pola Concha d’Oru

Diego Lerman y James Franco van competir pola Concha d’Oru

by redacción asturnews

L’arxentín Diego Lerman, con una película protagonizada por Bárbara Lennie, va competir pola Concha d’Oru nel Festival de San Sebastián al pie de los cineastes estadounidenses James Franco y Matt Porterfield, el xaponés Nobuhiro Suwa, y el franceses Olivier Nakache y Éric Toledanu.

El Zinemaldia dio güei una meyora de nueves películes que concursarán na Sección Oficial, na que tamién figuren los nuevos trabayos de la austríaca Barbara Albert, el realizador griegu Alexandros Avranas y la serbia Ivana Mladenovic. Lerman (Bonos Aires, 1976) va lluchar pol máximu galardón del certame col so quintu llargumetraxe, “Xuna especie de familia”, coproducción ente Arxentina, Brasil, Polonia y Francia sobro una doctora qu’entama un llargu viaxe, nel que se va enfrentar a tou tipu de torgues llegales y morales, pa buscar al ñácaru que taba esperando y que va nacer.

Daniel Araoz, Claudio Tolcachir y Yanina Ávila formen parte de la repartida de la cinta de Lerman, realizador que recibió numberoses reconocencies cola so ópera prima y que los sos filmes fueron escoyíos en Venecia, la Quincena de Realizadores de Cannes y na sección Horizontes Llatinos de San Sebastián.

Olivier Nakache (Suresnes, 1973) y Éric Toledanu (París, 1971) clausuraron el Zinemaldia en 2011 col estrenu mundial de la multipremiada “Intocable”, la película francesa más taquillera de la hestoria, y volvieron faelo en 2014 con “Samba”. Agora compiten per primer vegada na Sección Oficial cola so nueva collaboración, “-y sens de la fête/C’est la vie!”, xuna comedia que trescurre casi a tiempu real mientres los preparativos d’una boda nun castiellu del sieglu XVIII y ufierta al espectador el puntu de vista de quien trabayen nel eventu, como’l fotógrafu, el cantante y un emplegáu de la empresa de cáterin.

Tamién te podria gustar