Portada Música Dieciséis artistes pondrán-y música al Camín de Santiago nos sos tramos asturianos

Dieciséis artistes pondrán-y música al Camín de Santiago nos sos tramos asturianos

by asturnet

Dalgo diferente, atractivo y popular. Eses son, en pallabres de Carlos Madera, director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, les llinies mayestres de la ufierta cultural que’l Principáu plantega pa pelegrinos del Camín de Santiagu nos sos 511 quilómetros que discurren per Asturies, y que quier afitar los tramos asturianos de la ruta xacobea como alternativa al masificáu Camín Francés.

P’algamar esi oxetivu, la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu esparde per más de venti conceyos un programa de conciertos, representaciones teatrales, conferencies y esposiciones que van prollongase hasta’l mes d’avientu d’esti Añu Santu Compostelán de 2004 y que van implicar a 16 artistes musicales y siete compañíes teatrales.

Isaac Turienzo, Chus Pedro Suárez, Gatos del Fornu, Gueta na Fonte, Tina Gutiérrez, Tejedor, Xuacu Amieva y El Farolito de Buenos Aires, ente otros, espardirán los sos sones d’oriente a occidente y pondrán-y el contrapuntu a la tranquilidá y el sosiegu que, según la titular de Cultura, Ana Rosa Migoya, faen de los tramos asturianos del Camín de Santiago una “referencia ineludible” pa los pelegrinos que transiten p’hacia Compostela vía Asturies, una tierra, destacó Migoya, “protagonista indiscutible” na hestoria de la ruta xacobea.

Magar que’l programa d’espectáculos empobinaos a pelegrinos yá ta en marcha dende primeros de mayo, el Principáu presentó esta mañana na sé uvieína del Real Institutu d’Estudios Asturianos la guía editada p’avera-y al pelegrín les feches y llugares de los eventos. Anque les partes musical y teatral son sustantives, el programa alitáu por Cultura tamién inclúi otres actividaes, como una Selmana Xacobea qu’arrancaráel prósimu xueves 27 n’Avilés, un congresu académicu en tornu al Camín n’ochobre y un ciclu de conferencies xacobees na seronda col títulu “Caminos y pelegrinos”.

Tamién te podria gustar