Portada Música Deua Dubra presenta en Lorient delles composiciones adelantu del so primer discu

Deua Dubra presenta en Lorient delles composiciones adelantu del so primer discu

by asturnet

El mozu grupu de LLaviana, Deua Dubra, ufiertaba a les doce la nuechi d’esti vienres 6 d’agostu nel Espace Festival de Lorient un conciertu nel que presentaben dellos temes del discu que va apaecer na seronda col titulu de El Soyau de Mardana.

Nun directu que dexa a les clares la fuercia del grupu, los de LLaviana emocionaron a los asturianos presentes nel Festival y dioeron-yos a los bretones razones asgaya pala collecha d’aplausos qu’algamaron. Con un frances cenciellu y direutu Lili presentaba delles de les canciones que como “Verde” o “Lin”, que pue sentise en direutu nesti enllace van formar parte del so primer discu que tien de salir na seronda.

Deua Dubra son tres moces de LLaviana y una de L’Entregu que, xunta a un violinista y un bateria tamien de la cuenca, formen un grupu que va a ser ensin dubies la revelacion d’esti 2004 n’Asturies, gracies a les voces femenines de Lili y Leti y a la bona composicion de temes qu’amesten lo tradicional con un son modernu y direutu.

El que va ser el primer discu de Deua Dubra y que lleva por títulu “El Soyáu de Mardana” inclúi 12 temes que ya tienen títulu. “Vientu medievu” ye’l qu’abre esti CD y que da pasu a “Lin” un de los meyores temes y de mayor comercialidá, cola voz de Lili y leti penriba una melodía tan afayadiza como tradicional. Dubra, Una d’amor o non, A lo cubero cuyá y Mayestrina son los temes que se puen disfrutar hasta aportar a Tormaleo que ye poco menos que la canción que más-yos presta a los miembros del grupu y qu’empleguen como final davezu nes sos actuaciones. Tin del colláu, una riesta de “Vaqueires” con lletres de la Cuenca, la canción que dá títulu al CD “El soyáu de Mardana” y “Verde” completen esti trabayu xunta una canción en francés que sirvió en Lorient pa ganase los aplausos de los qu’asistieren a los dos conciertos que diera Deua Dubra: “Je viens d’un pays du nord”.

Tamién te podria gustar