Portada Mundu Despidida la presidenta de los Grammy diez díes antes de la entrega de premios

Despidida la presidenta de los Grammy diez díes antes de la entrega de premios

by redacción asturnews

La presidenta y conseyera delegada de l’Academia de la Grabación, Deborah Dugan, va abandonar el so cargu de forma inmediata por acusaciones de mala conducta cuando falta una semana (26 de xineru) pa la gala d’entrega de los premios Grammy.

El cese inmediatu de la presidenta foi una decisión tomada pola xunta directiva de l’Academia de la Grabación d’EE.XX., en recibiendo “esmoliciones” sobro’l so desempeñu y una denuncia formal de mala conducta que llevó a empecipiar dos investigaciones independientes, detalló la organización nun comunicáu.

Acordies col escritu, la quexa por mala conducta foi interpuesta por una integrante de la institución y de resultes impúnxose a Dugan una salida alministrativa” con efectu inmediatu”. “La Xunta determinó qu’esta acción yera necesaria pa restaurar l’enfotu de los miembros de l’Academia de Grabación, reparar la moral de los emplegaos de l’Academia de Grabación y dexar que se concentre na so misión de sirvir a toos el ceadores de música”, esplicó l’escritu.

“El director de la xunta, Harvey Mason Jr., va actuar como presidente y director executivu interín hasta que remate la investigación -añedió-. La xunta de l’Academia de Grabación tien el compromisu fomentar un llugar de trabayu, una industria musical y una sociedá segura, diversa ya inclusiva”.

La drástica decisión tomóse apenes diez díes primero que se celebre la gala d’entrega de los premios Grammy, consideraos ente les reconocencies más importantes de la música y otorgaos pola institución que presidía Dugan.

La yá exdirectora tomó posesión del so cargu hai tan solo cinco meses, el 1 d’agostu, y convirtióse na primer muyer al mandu de la institución musical que, ente otres actividaes, concede los premios Grammy y actúa como puntu d’alcuentru ente los profesionales del sector.

Dugan reemplazó al anterior director, Neil Portnow, quien protagonizó un discutiniu en 2018 cuando, ante les crítiques pola falta de muyeres ente los nomaos, suxurió qu’elles tendríen de faese notar más” na industria.

La 62 edición de los Grammy va cuntar, per segunda vegada consecutiva, cola cantante Alicia Keys como maestra de ceremonies y cola actuación de la española Rosalía, nomada a meyor nuevu artista.

La llista de nomaos pa los Grammy liderar Lizzo con ocho candidatures, siguida de Billie Eilish y Lil Nas X, que tienen seis mentes per cabeza.

Billie Eilish (When We Fall Asleep, Where Do We Go?), Llana del Rei (Norman Fucking Rockwell!), Ariana Grande (thank o, next), Bon Iver (I,I), H.Y.R. (I Used to Know Her), Lil Nas X (7), Lizzo (Cuz I Love You) y Vampire Weekend (Father of the Bride) son los nomaos na categoría d’álbum del añu.

Tamién te podria gustar