Portada Sociedá Designáu’l xuráu de les ayudes a creadores de La Factoría Cultural

Designáu’l xuráu de les ayudes a creadores de La Factoría Cultural

by redacción asturnews

Tán previstes 7 ayudes de 2.000 euros caúna nes siguientes disciplines: arte plástico, arte gráfico, arte escénico y creación dixital y audiovisual.

La Factoría Cultural va potenciar la cultura y la producción artística al traviés d’una convocatoria d’ayudes a la creación contemporanea pa la realización de proyectos artísticos de cualquier disciplina, de manera individual o grupal. La Comisión d’Evaluación yá foi designada y va axuntase el próximu llunes 28. “Queremos financiar el trabayu de les persones creadores y entamadores que promueven y lleven a cabo creaciones artístiques”, en palabres de la conceyala de Cultura, Yolanda Alonso.

Coles mires de promover la producción artística de persones y colectivos locales, la Factoría Cultural ufierta les sos instalaciones a los creadores por que lleven a cabu les sos propuestes d’espresión, creación y pensamientu, “lo que va dexar impulsar l’arte y la creatividá n’Avilés y n’Asturies, favoreciendo la industria cultural, la relación ente les distintes cañes de la cultura y el so acercamientu a los públicos”, según esplicó Alonso.

El plazu de presentación de les solicitúes y la documentación remató’l sábadu 19 d’avientu. Más información na Factoría Cultural (Avenida de Portugal, 13), teléfonu 985 54 86 17.

Los artistes escoyíos tendrán de desenvolver la so obra nun períodu de seis meses y la resultancia final va poder amosase nos eventos culturales entamaos pol Conceyu d’Avilés nos distintos espacios de la ciudá.

van otorgase un máximu de 7 ayudes con una dotación de 2.000 euros caúna d’elles nes siguientes disciplines artístiques:

-2 ayudes a la producción y l’estudiu rellacionáu col arte plástico (pintores, escultores y ceramistes).

-2 ayudes a la producción y l’estudiu rellacionáu col arte gráfico (grabadores, ilustradores, fotógrafos y diseñadores gráficos).

-2 ayudes a la producción y l’estudiu rellacionáu col arte escénico (baillarinos, actores y músicos).

-1 ayuda a la producción y l’estudiu rellacionáu cola creación dixital y audiovisual (artistes plásticos, gráficos o escénicos qu’utilicen les nueves tecnoloxíes na producción y estudiu de la so obra).

 

 

Tamién te podria gustar