Portada Fiestes Derrame Rock remembra la resistencia antifranquista n’andecha cola Fundación Muñiz Zapico

Derrame Rock remembra la resistencia antifranquista n’andecha cola Fundación Muñiz Zapico

by asturnet

El festival Derrame Rock, qu’esti añu se celebra nel llugar pravianu d’Agones, va complementar el cartelu de les sos actuaciones musicales con unes xornaes entamaes en colaboración cola Fundación Juan Muñiz Zapico y el Conseyu de la Mocedá dedicaes a remembrar la memoria de la resistencia antifranquista. Embaxo’l títulu de Derramidea van entamase alcuentros con supervivientes d’esi momentu hestóricu y proyectase diversos documentales sobre’l Maquis y los prisioneros republicanos nos campos nazis.

También se va debatir nestes xornaes alrodiu la piratería discográfica y la compañía Margen va poner n’escena el so espectáculu War. Derramidea ufierta al empar la posibilidá de visitar entrambes esposiciones fotográfiques: una sobre la estancia n’España del míticu Che Guevara y otra sobre los diez años d’esistencia del macrofestival.

Les xornaes culturales del Derrame Rock 2005 escomiencen el viernes 1 con una mesa redonda moderada por Francisco Prado Alberdi na que se van poder escuchar los testimonios de varios protagonistes directos de la guerrilla armada asturiana: Manolín el de Llorío, Francisco Martínez “Quico”, Felipe Matarranz y Jesús de Coya. Esi mesmu día va proyectase’l documental “Maquis” producíu por Canal Historia.

El sábadu 2 los protagonistes d’estos alcuentros cola memoria hestórica van ser los supervivientes de los campos d’esterminiu naci col testimoniu de Angelita Andrada, de Amical Mauthausen, nuna conferencia presentada pol periodista Xuan Cándamo. Darréu va proyectase’l documental “Esclavos vascos del III Reich”, una coproducción d’Euskal Telebista y Canal de Historia.

Tres l’homenaxe a la resistencia antifranquista el domingu 3 Derrameidea acueye una mesa redonda sobre “Música y piratería” cola presencia de Manuel de Benito (SGAE), el locutor Mariscal Romero, los músicos Rafa Kas y Jorge Martínez, Juan Villadangos de Tiendas Tipo, Sandra Serrano de Sol Música y Diego Martínez Pérez de Music for us.

Va ser el contrapuntu de discutiniu y reflexón a un festival que cumple la so década d’esistencia con un cartelu más diversu y completu que nunca. Dende’l viernes 1 al domingu 3 van desfilar pelos escenarios simultáneos del Derrame grupos y músicos como Dixebra, Banda Bassotti, Mago de Oz, La Mala Rodríguez y Orishas.

Derramidea

Tamién te podria gustar