Portada Sociedá Denuncies feministes contra Moriyón

Denuncies feministes contra Moriyón

by asturnet

El próximu 17 de mayu’l Conceyu de Xixón, con FORU a la cabeza, programó un actu benéficu a favor, ente otres, del Llar d’Acoyida de Madres en Xestación” de la Guía (Xixón y dende la PLATAFORMA FEMINISTA D’ASTURIES quieren denunciar la pergrave neglixencia que’l gobiernu de la ciudá, cola so alcaldesa a la cabeza, tán cometiendo; y l’evidente y descarada manipulación que se ta produciendo escontra les families que desinteresadamente decidieren participar en tal eventu, al nun esplica-yos de manera clara y directa qué tipu d’ideariu ultra conservador sostien y ampara l’asociación enantes mentada.

Na opinión del coleutivu, “resulta vergoñante utilizar a neñes y neños pa consiguir fondos que financien organizaciones qu’actúen de manera clara y esplícita contra’l derechu a decidir de les muyeres. Pero amás de too ello, sobre’l Llar d’Acoyida de Madres en Xestación de la Guía” desconocemos a día de güei de qué manera y quien financien la so actividá, en qué consiste esactamente dicha actividá y cuálos son los oxetivos qu’escuerren”. Esto ye, trátase pa les feministes asturianes “d’una supuesta ONG opaca, dafechu alloñada de les necesidaes que tenemos les muyeres y que recibe ensin nengún llugar a duldes l’amparu d’un sector políticu directamente alliniáu en contra de los derechos de les muyeres a decidir sobre les sos propies vides y los sos propios cuerpos”.

Toa esta información, magar ser solicitada n’abondes d’ocasiones por diversos colectivu de muyeres “SIGUE SIÉNDONOS NEGADA. Magar que nós, les feministes, esiximos tresparencia, la derecha prefier actuar como siempres fixo y como previsiblemente va faer, PROTEXENDO DENDE LA OPACIDÁ INTERESES ESCUROS Y CONTRARIOS AL MOVIMIENTU FEMINISTA”.

Por too esto esixen “la inmediata retirada del cártel del actu solidariu, del Llar d’Acoyida de Madres en Xestación”, que se abrir una investigación serio y rigoroso sobre’l financiamientu y oxetivos de la mesma y que s’esplique de manera pormenorizada y dende distintes óptiques ideolóxiques a toles families que desinteresadamente decidieron participar, pa qué y de qué manera les sos fíes y fíos van collaborar con una asociación de marcáu calter ultra católicu”.

Tamién te podria gustar