Portada Conceyos Denuncien que La Ribera nun usa la toponimia oficial

Denuncien que La Ribera nun usa la toponimia oficial

by asturnet

Dende Iniciativa pol Asturianu reiteren el so maltar polo que califiquen como “continuu incumplimientu per parte de los Conceyos de los decretos de toponimia aprobaos”. Nesti casu trátase del Conceyu de La Ribera, con decretu aprobáu de 2006, quien ficiera cambeos na so web institucional tres denuncies del vicepresidente de la organizaión, Vítor Suárez, mesmo al Conceyu como a los grupos municipales.

Agora, esti Conceyu vien d’estrenar web turística en castellán, “escaeciendo unu de los patrimonios más importantes d’Asturies y un valor añadíu no qu’a promoción de la diversidá y del calter estremáu de les cualidaes culturales del conceyu”. D’otra miente, esta ausencia, denuncien tamién “vien a sumase a la falta d’una versión n’asturianu de la web municipal y a la nula promoción del idioma por parte d’esti conceyu que contó con una gran inversión del Gobiernu d’Asturies n’equipamientos culturales por mor de la candidatura a los Premios Príncipe d’Asturies de Güeñu y qu’en tola cartelería de los mesmos fai usu únicu del castellán”.

Per otru llau, recuerden “incúmplese tamién el Decretu de 2006 qu’establez la toponimia oficial y que yá tendría que tar más qu’asumíu, nos bandos municipales, señalización de carreteres y demás medios de comunicación municipales”. “Nesti casu apaecen toles formes deturpaes: Soto de Ribera, Fuejos, Palomar, Labarejos… y únicamente un topónimu en forma asturiana Soto Rei, anque con un fallu d’ortografía al poné-y tilde na ‘i’”, espliquen.

Dende la organización anuncien que van ponese en contautu col Ayuntamientu y colos responsables de la web “pa qu’igüen estes cuestiones lo primero posible”.

Tamién te podria gustar