Portada Música Delfo, de La Tarrancha y K-nalón, estrénase en solitariu

Delfo, de La Tarrancha y K-nalón, estrénase en solitariu

by asturnet

Delfo (Delfín Valdés Álvarez) miembru de La Tarrancha (SKA-FUSIÓN) y de k-Nalón (HIP-HOP COMBATIVU) saca el so primer single en solitario. El cantar baxo’l títulu de “AMORIANDO”, fue grabáu nos estudios PAFF de L’Entregu cola participación de Silvia a la guitarra y baxu (Delagua, Acontratiempo), Jose (Faraón Félix) tamién a les guitarres y Nacho (Delagua, Latimba, Dark la eMe y mas grupos) a les percusiones y Delfo a la voz y la xiblata y grabáu por Jgel y Jman de PAFF.

Sigún la compañía discográfica trátase posiblemente de la primer rumba en llingua asturiana. El cantar que tién llicencia Creative Commons pué descargase llibremente nesti enlace de MySpace.

La idea de Delfo que hasta’l momento tién collaborao con grupos como ESCUELA DE ODIO, STONED ATMOSPHERE, LA COL.LÁ PROPINDE, ASPEROS Y EL COLECTIVU DE MUSICOS POLA OFICIALIDÁ, ye de sacar periódicamente singles, pasando por estremaos estilos musicales, de momento podemos disfrutar d’esta rumba d’amor. Per otru llau Delfo participa tamién nel nuevu proyectu musical de Sergio Rodríguez y Xune Elipe (DIXEBRA) llamáu SONCAI SYSTEM que verá la lluz estos dies y que ta formau por dellos artistes de la escena musical alternativa asturiana.

My Space de Delfo

Tamién te podria gustar