Del ‘walkman’ a los ‘airpods’ escríbese la hestoria de la música portatil

by redacción asturnews | enero 10, 2021 12:06 pm

Hai más de 40 años, la empresa xaponesa Sony llanzaba al mercáu’l TPS-L2, el primer modelu comercializáu de ‘Walkman’. Esti reproductor, de pequeñu tamañu y que funciona con cintes de casete intercambiables, foi’l primer dispositivu de música que podía ser tresportáu fácilmente.

El ‘walkman’ puede considerase asina’l fíu primoxénitu de la industria de música pa llevar, segmentu del que surdieron productos de lo más innovadores dende entós.

Esta infografía de Statista amuesa dalgunos de los modelos de reproductores portátiles que marcaron un antes y dempués nos vezos de consumu de música. Unu d’ellos ye’l ‘discman’, que se comercializó en 1984 per primer vegada gracies al modelu D-50 de Sony y lleía archivos en formatu discu compactu (CD). Una de les últimes sorpreses nesti mercáu dar los auriculares inalámbricos, que reciben la señal dende’l dispositivu ensin la necesidá d’usar cables. Ente ellos, destaquen pol so diseñu y nivel tecnolóxicu los AirPods d’Apple, que se comercializaron per primer vegada n’avientu de 2016 y que se convirtieron nun ésitu de vientes.

Fuente: https://es.statista.com[1]

Endnotes:
  1. https://es.statista.com: https://es.statista.com/grafico/18541/fecha-de-lanzamiento-de-distintos-dispositivos-portatiles-para-escuchar-musica/

Source URL: http://asturnews.com/del-walkman-a-los-airpods-escribese-la-hestoria-de-la-musica-portatil/