Portada Lliteratura Del Rivero reivindica la “gran cantera” de debuxantes asturianos na reedición de la revista ‘El Gomeru’

Del Rivero reivindica la “gran cantera” de debuxantes asturianos na reedición de la revista ‘El Gomeru’

by asturnet

Asturies tien d’esplotar la so “gan cantera” de debuxantes. Isaac Del Rivero, promotor de la revista de cómic n’asturianu ‘El Gomeru’, defendió esi argumentu na presentación de la nueva dómina qu’abre la publicación, qu’agora sedrá de baldre, tendrá periodicidá mensual y va distribuyise de forma prioritaria nos colexos p’acercar les hestorietes en llingua asturiana a los llectores más mozos.

A xuiciu de Del Rivero, qu’eloxó el cómic pola so inigualable capacidá pa que’l llector tenga “una película nes manes”, la hestorieta tien de dexar de ser una especialidá poco valorada del arte y recuperar el puxu que tuvo n’otros tiempos, básicamente porque hai autores ya idegues.

Con otres pallabres, l’editor Antón García -responsable de la casa Trabe, qu’asoleya los nuevos númberos de ‘El Gomeru’- dixo lo mesmo: El cómic debe recuperar el sitiu de privilexu que nunca nun debió perder dientro’l conxuntu de les artes. Y nesi camín, García apostó por que la publicación d’hestorietes n’asturianu asoleye a lo menos “otros cien númberos más”, n’alusión a los 105 númberos que ‘El Gomeru’ editó antes de la so recuperación.

La revista, que na so nueva andadura cuenta col auspiciu de la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu, inclúi nos sos númberos de xineru y febreru sendes hestorietes n’asturianu sobro les andances de Don Quijote de La Mancha y Robin Hood, firmaes respectivamente polos debuxantes Víctor y Ramón de la Fuente.

Xunta esos nomes, Isaac Del Rivero fexo un llamáu a los autores noveles pa qu’unvíen los sos trabayos a la publicación porque ye un “fin primordial” de la nueva etapa de la revista, aseguró, da-y un llugar a la xenta mozo que quier debuxar y nun tien un espaciu p’amosar los sos trabayos.

Tamién te podria gustar