Portada Sociedá De Lorenzo diz que respetará tolo que dicte la comisión sobre la memoria hestórica na capital

De Lorenzo diz que respetará tolo que dicte la comisión sobre la memoria hestórica na capital

by asturnet

L’Alcalde d’Uvieu, Gabino de Lorenzo declaró publicamente que va respetar de principu a fin lo que resualva la Comisión para la memoria hestórica na capital. Esta comisión cellebró ayeri la so primer xuntaza nel consistoriu ovetense. “L’Ayuntamientu acatará puntu por puntu lo que decidan no tocante a les cais o plazes, medalles u honores que consideren que entren dientro de la llei.

Con este declaraciones De Lorenzo respuende a los pidimientos de la oposición socialista que, en pallabres del Conceyal Manuel Ángel Rodríguez esixó que los ciudadanos d’Uvieu pudiesen decidir, por exemplu, quienes merecen ser fíos adoptivos de la ciudá, en clara referencia al dictador Francisco Franco, un de los que recibió esi honor.

Los miembros de la comisión aconceyaron por espaciu d’una hora na que falaron sobre les bases de les futures aiciones ya camudaron puntos de vista. Tamien s’encargó un informe xurídicu pa conocer hasta onde van llegar les competencies de la comisión no que finca al cambiu de nomes nes cais y dalgunes otres actuaciones.

Tamién te podria gustar