Portada Sociedá David M. Rivas espubliza “Incompetentes y autoritarios. La industria de Xixón dende l’autarquía al desmantelamientu”

David M. Rivas espubliza “Incompetentes y autoritarios. La industria de Xixón dende l’autarquía al desmantelamientu”

by asturnet

La editorial Espublizastur acaba d’asoleyar el llibru últimu de David M. Rivas “Incompetentes y autoritarios. La industria de Xixón dende l’autarquía al desmantelamientu”, un ensayu sobre les claves de la evolución de la industria xixonesa ente 1940 y 1990, que como pue lleese na obra “Si tuviéramos que buscar dalguna alterística que desplique la evolución de la industria de Xixón pente l’autarquia de los cuarenta y cincuenta ya’l desmantelamientu de los ochenta y noventa, podríamos alcontrala na incompetencia y dexadez de la burguesía llocal y asturiana, perafitada nel autoritarismu’l modelu políticu implantáu tres la guerra civil”.

L’ensayu de David M. Rivas cunta con un llibretu central con una esbilla de semeyes del fotógrafu xixonés Xurde Margaride y un entamu del académicu de la llingua Roberto González Quevedo. El llibru d’esti reconocíu economista asturianu asoléyase dientru de la colección “Ensayu” de la editorial siendo l’únicu llibru de los ocho qu’agora mesmo componen la colección que cuntó con dalgún sofitu del Serviciu de Política llingüística d’Asturies, declaren de nde Espublizastur, qu’afirma que “Espublizastur ye, sinon la única, sí la editorial que más llibros espubliza ensin dengún sofitu istitucional, tantu cuantitativamente comu porcentualmente”.

David M. Rivas (Xixón, 1957), Doctor n’Economía y Profesor Titular de la Universidá Autónoma de Madrid ye, dende 1993, miembru de l’Academia de la Llingua Asturiana. Amás de la so bayurosa produición académica tien delles obres lliteraries y ensayos de distíntes temátiques.

Tamién te podria gustar