David Lynch, Wes Studi y Lina Wertmüller van recibir el Oscar honoríficu

David Lynch, Wes Studi y Lina Wertmüller van recibir el Oscar honoríficu
10 xunu 08:49 2019 Imprimir

Los cineastes David Lynch y Lina Wertmüller y l’actor Wes Studi van recibir el Oscar honoríficu como homenaxe a la so esitosa carrera, anunció esta selmana l’Academia de Hollywood nun comunicáu nel que tamién detalló que l’actriz Geena Davis va llograr el premiu humanitariu Jean Hersholt.

“Estos Premios de Gobernadores que cada añu apurre l’Academia reconocen a individuos que s’apurrieron a una vida de realización artística y apurrieron espectaculares contribuciones a la nuesa industria y más allá”, indicó’l presidente d’esta institución cinematográfica, John Bailey.

Consideráu como unu de los directores más singulares ya imaxinativos del cine estadounidense, David Lynch dio forma a una filmografía marcada pol surrealismu y el mundu oníricu gracies a películes como L’home elefante (1980), Blue Velvet (1986) y Mulholland Drive (2001) o la serie de cultu Twin Peaks. Lynch foi nomáu en cuatro causes al Oscar, pero nunca se llevó la estauína.

Pela so parte, la italiana Lina Wertmüller foi la primer realizadora en ser nomada al Oscar a la meyor dirección gracies a la so película Pasqualino Settebellezze (1975), pola que tamién foi candidata al meyor guion orixinal. La so carrera inclúi otros títulos como I basilischi (1963), Mimì metallurgico ferito nell’onore (1972), Filme d’amore y d’anarchia (1973) y Travolti da un insolito destín nell’azzurro mare d’agostio (1974).

D’ascendencia cherokee, l’actor estadounidense Wes Studi desenvolvió una llarga carrera con papeles destacaos en filmes como Baillando con llobos (1990) o El postreru mohicanu (1992).

Lynch, Wertmüller y Studi van llograr el Oscar honoríficu, que según la descripción de l’Academia reconoz les “estraordinaries contribuciones” al cine o’l “escelente serviciu” a esta institución per parte d’un profesional mientres tola so vida.

Coles mesmes, l’actriz Geena Davis va recibir el premiu Jean Hersholt, una distinción especial de l’Academia destinada a reconocer “los esfuerzos humanitarios” de les personalidaes del cine. Ganadora del Oscar a la meyor actriz de repartida por El turista accidental (1988) y nomada a la meyor interpretación femenina por Thelma & Louise (1991), la estadounidense tamién destacó fora de la pantalla pol so trabayu a favor de la igualdá ente homes y muyeres per mediu del Geena Davis Institute on Gender in Media y de la so collaboración al pie de les Naciones Xuníes.

El premiu Jean Hersholt nun s’apurría dende 2015, cuando l’Academia reconoció a l’actriz Debbie Reynolds. Los Oscar honoríficos y el galardón humanitariu Jean Hersholt van apurrir nos Premios de el Gobernadores, un eventu más discretu, ensin tresmisión en directu y con munchos menos convidaos que la ceremonia de los Óscar, y que la so undécima edición va celebrase’l 27 d’ochobre na sala Ray Dolby Ballroom del Hollywood & Highland Center de Los Ánxeles (EE.XX.).

  Categories:
Loading Facebook Comments ...