David Fernández ufre la so propuesta terminolóxica sobre’l Fútbol nel númberu 12 de TermAst

13 xunu 10:04 2014 Imprimir

El llar de l’Academia de la Llingua Asturiana sirvió esti miércoles pa la presentación de la nueva propuesta del Proyectu TermAst d’es Academia que tien como protagonista la ‘Terminoloxía del fútbol’, ellaborada nesta ocasión por David Fernández Fernández. L’actu cuntó con una representación del Sporting y del Uviéu, asina como de numberosos profesionales del periodismu deportivu y en llingua asturiana ente los que s’alcontraba Carlos Novoa, el primeru en facer comentarios n’asturianu nuna retrasmisión d’un partíu pa una emisora comercial, en concreto un choque pa Radio Vetusta ente l’Uviéu y el Sevilla que se xugó’l 30 d’abril del 2000.

Ente otros tamién participare nel actu Miguel Fernandi, de RPA, que retresmitiere en llingua asturiana partíos del Uviéu y dellos otros equipos n’Onda Peñes, Radio Sele y la propia RTPA.

Pol conxuntu esportinguista tuvo presente’l direutor de Comunicación, Manfredo Álvarez, mientress que pol Real Uviéu vieno’l so capitán, Diego Cervero.

Ana Cano, presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA), entamó l’actu desplicando l’orixe del proyeutu TermAst, pa depués agradecer a David Fernández el so trabayu, que fa algamar dolce propuestes terminolóxiques, siendo enforma significativa qu’esta quedare colgada na web na “viéspera del Mundial de Fútbol Brasil 2014”.

Tres de qu’Ana Cano reclamare una presencia “pala que siempres hai bones pallabres na direicción de la RTPA” pero poco más, David Fernández punxo dellos exemplos de la riqueza terminolóxica de la llingua asturiana na fastera deportiva y futbolística.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...