Portada Música David Bisbal protagoniza’l primer gran llenu de los conciertos del veranu, con 9.500 entraes vendíes

David Bisbal protagoniza’l primer gran llenu de los conciertos del veranu, con 9.500 entraes vendíes

by asturnet

Nun queden llocalidaes a la venta. El cantante andaluz David Bisbal, ún de los primeros intérpretes de fama masiva ‘fabricada’ pol programa televisivu ‘Operación Triunfo’, escosó ayeri les entraes pal conciertu qu’ufrirá el xueves en Xixón y actuará énte 9.500 persones nel primer gran llenu de los conciertos veraniegos n’Asturies. Asturnews sortea cuatro llocalidaes pal recital.

L’artista almeriense presentará na plaza toros d’El Bibio los temes del so últimu discu, ‘Bulería’, que lu afita como ún de los cantantes de mayor éxitu masivu al vender casi un millón de copies d’esi trabayu n’alpenes seis meses. El conciertu de David Bisbal en Xixón completará por primer vegada no que va de veranu l’aforu de la plaza toros d’El Bibio, que vien resintiéndose d’una cayida xeneralizada nel númberu d’asistentes a grandes recitales de pagu.

En paralelo a l’actuación del ex alumnu de ‘Operación Triunfo’, el departamentu de Festeyos del Ayuntamientu de Xixón tenía prevista la cellebración de dos conciertos de la veterana María Dolores Pradera nel Teatru Xovellanos, pero un percance sufríu pola artista enriba l’escenariu nel trescursu de la so xira obligó a suspender dambos recitales.

La popular intérprete de repertoriu sudamericanu, que diba salir a escena en Xixón en compaña d’un mariachi mexicanu, padez una mancaúra nes rodíes que requirió atención mélica y que nun-y permite actuar con normalidá.

Tamién te podria gustar