Portada Educación Darréu xúntase a les crítiques feches dende Asturies al proyectu de LOE

Darréu xúntase a les crítiques feches dende Asturies al proyectu de LOE

by asturnet

La organización nacionalista Darréu-Mocedá Nacionaliego axuntóse a les crítiques al proyectu de LOE espuestes enantes por otres formaciones asturianes nun comunicáu nel qu’afirma que’l proyectu de Llei del Gobiernu central “afita y amplía la privatización de la enseñanza”. Darréu considera qu’ente la imposibilidá de qu’Asturies cuente con un sistema educativu propiu namás cabe la defensa d’una “escuela asturiana pública y laica”.

Pa la formación nacionalista moza el proyectu de Llei “afita definitivamente la duple rede de centros, públicos ya privaos concertaos,al traviés de conciertos educativos dende Educación Infantil fasta Formación Profesional, mientres la educación pública sofre diferentes carencies ya necesidades y nin tansiquier garantiza la gratuidá y calidá pa toes y toos”. Nesi sen Darréu considera que “la política de financiación d’istitutos privaos y concertaos mengüen les posibilidaes de meyora de los centros públicos”.

Darréu pide tamién una “escuela asturiana democrática” énte la designación de les direcciones de centros por concursu de méritos envez de por votación y cuenta que la LOE “nun tien medíes imprescindibles pa que tol alumnáu puea finar los oxetivos previstos: obligatoriedá del 2º ciclu de Educación Infantil, mengua de les ratios, refuerzu de la tutoría, desdobles de diferentes materies, ampliación de les plantilles pa un enseñu personalizáu y la atención a la diversidá…”. La presencia de l’asignatura de Relixón na enseñanza pública ye l’últimu de los aspectos criticaos del proyectu del Gobiernu ya que pa Darréu “la relixón nun pue formar parte del curriculu escolar” y cuiden que na LOE “arrenúnciase a un supuestu proyeutu d’enseñanza llaica claudicando a los intereses de la Iglesia Católica calteniendo la asignatura de relixón”.

Per otru llau Darréu organiza esti viernes 9 a les 21.00 hores un conciertu na Sala Maite de Lluanco nel que van partipar los grupos Skama na Rede, Gomeru y Ásperos embaxo’l lema: “Una mocedá llibre, una Asturies soberana”.

Tamién te podria gustar