Portada Hestoria Darreu remembra la Revolución Asturiana d’ochobre de 1934

Darreu remembra la Revolución Asturiana d’ochobre de 1934

by asturnet

La organización moza nacionaliega Darreu va remembrar la Revolución d’ochobre de 1934 con una xornada reinvidicativa, prevista pal próximu 7 d’ochobre en Llangreu y na que’l tradicional conciertu ‘Asturies nun escaez’, nel que van actuar los valencianos Obrint Pas, Dixebra, Escuela de Odio, K-Nalón y Testimoniu la Viztima, va ser complementáu por una serie d’actos que conformen el ‘Día de la Mocedá Revolucionario’, en recuerdu ‘de la mocedá nel procesu revolucionariu y col enfotu de recuperar el protagonismu de los más mozos na formación social de l’Asturies d’anguaño’.

L’actu central de la xornada del próximu 7 d’ochobre va ser una manifestación peles cais de La Felguera baxo’l lema ‘Futuru n’Asturies. Escontra la esplotación y la emigración de la mocedá’. Amás del tradicional conciertu y la manifestación, Darreu organiza esti añu dientro del Día de la Mocedá Revolucionario un alcuentru internacionalista onde van participar delegaciones d’otros países, amás d’un homenaxe a Berlarmino Tomás, una espiecha ‘antirrepresiva’ organizada por Calecer, un mural conmemorativu y un mercáu d’organizaciones onde dellos colectivos sociales van tener el so puestu informativu asina como la venta de material.

El conciertu ‘Asturies nun escaez’ va contar esti añu col grupu valencianu Obrint Pas, que va actuar xunto a los asturianos Dixebra, Escuela de Odio, K-Nalón y Testimoniu la Viztima.

Tamién te podria gustar