Portada Conceyos Darréu nun quier que se construya un muséu de l’aviación n’Asturies

Darréu nun quier que se construya un muséu de l’aviación n’Asturies

by asturnet

El conceyu de Darréu en Llangréu treslladó a los medios el so refugu ali proyectu de construyir en La Felguera un Muséu dedicáu a la aviación y al exércitu. Camienten que ye “un nuevu despilfarru que carez d’ética y xaciu”, colo que consideren “con una situación conflictiva que nun paez llegar al so fin y unes perspectives de futuru económicu nules”.

El proyectu presentóse de forma oficial va unos díes col que califiquen de “preocupante sofitu” del Ayuntamientu y l’Exércitu del Reinu d’España al Círculo Aeronáutico Jesús Fernández Duro, asociación que fai d’empobinadora. Pa Darréu ye “una nueva humildación pa los ciudadanos llangreanos y de les cuenques pues esti tipu de museos nun puen iguar la llaceria social que viven los nuesos conceyos”.

Califiquen el proyectu de “militarista y bélicu” y albidren que nun ye natural facer esti muséu nun conceyu “onde nun hai dengún tipu de tradición de aviación militar”. Lo que respuende según darréu a la intención d’“imponer esti modelu d’Estáu militarista que ye España nos llugares del país asturianu onde menos raigañu tien l’exércitu, cuntando’l cuasi nulu puxu que tien n’Asturies”.

Tamién te podria gustar