Portada Mocedá Darréu entama esti vienres una xornada “por una mocedá combativo y crítico”

Darréu entama esti vienres una xornada “por una mocedá combativo y crítico”

by asturnet

Darréu entama’l prósimu vienres 18 d’ochobre una xornada denomada “por una mocedá combativo y crítico” n’Uviéu. Con esta xornada dende Darréu quieren “averar a la mocedá un mensaxe críticu y una actitú combativa p’afrontar la dura situación que vive’l Pueblu Asturianu anguaño.

La xornada entamará a les 18:30 hores de la man de Santi Fano, que falará alrodiu “una realidá pocu conocía y de la que la xente crítico nun ye consciente”. Baxo’l títulu “Internet, redes sociales y control sociopolíticu” Santi Fano falará sobre la utilización que los poderes político-económicos faen de la rede y como controlen l’activismu y la vida privada de la xente al travíes de les redes sociales.

A les 20:30 hores celebraráse l’actu políticu en formatu “charra-alderique” entituláu “¿Paru o emigración? ¡Escoyemos Revolución”, finando la xornada a les 21:30 hores con un pinchéu con precios populares amenizáu con música’l país. Tolos actos de la xornada sedrán nos llocales de la Corriente Sindical d’Izquierda n’Uviéu, asitiaos na avenía Hermanos Menéndez Pidal, 14, baxu.

Tamién te podria gustar