Portada Música Daniel García de la Cuesta presenta’l llibru y esposición “La gaita n’Asturies”

Daniel García de la Cuesta presenta’l llibru y esposición “La gaita n’Asturies”

by asturnet

El CMI d’El Llano, en Xixón, acueye esti martes 18 de setiembre, a les 19.00 hores la presentación de “La gaita n’Asturies”, un llibru que reflexa’l resultáu d’un trabayu d’investigación, realizáu por Daniel García de la Cuesta, sobre un preséu tradicional usáu n’Asturies y otros munchos llugares, la gaita.

Amás d’afondar na conocencia y usu d’esti preséu, y d’otros utilizaos yá dende la prehistoria ástur, nesta obra, d’edición billingüe asturianu y castellán, d’esquizar nel orixe y desenvolvimientu de los preseos que lleven el nome de gaita, y d’otros colos que tán venceyaos a lo llargo de la hestoria musical, tantu de los que lleven un fuelle como de los que non, como los auloi, launeddas, albokak, etc.

Na presentación l’autor del llibru va falar del so trabayu acompañáu d’una amuesa d’imáxenes que van sirvir pa ilustrar el desenvolvimientu del estudiu fechu.

La charra complementa la esposición “La Gaita n’Asturies”, que pue visitase na sala d’esposiciones del CMI El Llano, del 17 al 30 de setiembre.

Tamién te podria gustar