Portada Música Daniel Barenboim va dirixir a la Orquesta West-Eastern Divan nun conciertu n’Uviéu d’homenaxe a Edward Said

Daniel Barenboim va dirixir a la Orquesta West-Eastern Divan nun conciertu n’Uviéu d’homenaxe a Edward Said

by asturnet

El director arxentín Daniel Barenboim va ufiertar un conciertu pola paz y d’homenaxe al escritor palestín Edward Said cola Orquesta West-Eastern Divan nel Auditoriu d’Uviéu. La nueche del prósimu 31 de xunetu ye la fecha escoyida pa esti conciertu que forma parte de los actos programaos pola Fundación Príncipe d’Asturies pa remembrar el venticincu aniversariu de la creación de los premios que lleven el so nome. Baremboim xunta’l desapaecíu Edward Said recibieron el Príncipe d’Asturies de la Concordia en 2002. Entrambos colaboraron nel proyectu de la Orquesta West-Eastern Divan, un sitiu d’alcuentru pa mozos de diversos países: Israel, Palestina, Siria, Xordania, Exipto, etc., más alló de cualquier llende relixosa o étnica.

El programa del conciertu que va entamase’l 31 de xunetu a les 20.00 hores nel Auditoriu d’Uviéu ta compuestu pola Obertura de la Ópera Abu Asan, de Carl Maria von Weber; la Sinfonía Concertante en Mi bemol mayor KV 297b, de Mozart y la Sinfonía nº 1 de Mahler.

Daniel Barenboim (Bonos Aires, 1942) recibió con Edward Said el Premiu Príncipe d’Asturies de la Concordia en 2002 porque, según recoyó l’acta del xuráu: “con independencia de la so destacada proyección artística ya intelectual, realicen una xenerosa y emponderable xera a favor de la convivencia y de la paz, simbolizada na colaboración de xóvenes músicos que, superando antagonismos históricos, fomenta el diálogu y la reflexón”.

La Orquesta West-Eastern Divan, creada en 1999 por iniciativa de Daniel Barenboim y Edward Said, ye un taller pa músicos procedentes de diversos países, como Israel, Palestina, Líbano, Siria, Xordania, Exipto y España. Combina l’estudiu y el perfeccionamientu musical col conocimientu y la mutua comprensión ente pueblos, trescendiendo d’estamiente la dimensión puramente musical pa erixirse n’alcuentru nel que tienen cabida les inquietúes de los xóvenes artistes que van participar dalgún día nel futuru cultural y políticu de los sos respectivos países d’orixen.

El primer taller dirixéronlu Daniel Barenboim y Edward Said, acompañaos de Yo-Yo Ma, miembros de la Staatskapelle de Berlín, la Filarmónica de Berlín y la Orquesta Sinfónica de Chicago. Tres les dos primeres temporaes en Weimar y la tercera en Chicago, onde Barenboim ye director musical de la Orquesta Sinfónica, el taller del West-Eastern Divan estableció la so sé en Sevilla col apoyu de la Fundación Tres Culturas del Mediterráneo. El West Eastern Divan reún en cada nueva edición a un promediu d’ochenta participantes, artistes en formación elexíos tres un llaboriosu procesu de selección con más de mil audiciones. El taller desarróllase a lo llargo de varies selmanes, col oxetivu final d’interpretar públicamente dellos conciertos, como los que ya se celebraron enantes n’Estaos Uníos, España y Alemania (2002), Reinu Uníu, Francia, Alemania y Marruecos (2003) y España, Reinu Uníu y Suiza (2004).

Tamién te podria gustar