Portada Sociedá D’Andrés ataya sos tensiones mediátiques cola Academia

D’Andrés ataya sos tensiones mediátiques cola Academia

by asturnet

Ramón D’Andrés, director de la Oficina de Política Llingüística del Principáu, quier poner llende a les sos declaraciones cruciaes cola Academia de la Llingua qu’alita la prensa escrita hai selmanes, y que tensaron enforma la relación ente los dos principales muérganos institucionales na defensa de la llingua. D’Andrés ufre otra vuelta collaboración a l’Academia y tien concertada una entrevista cola so presidenta, Ana Cano.

Les agües baxen turbies dende’l propiu nomamientu del filólogu xixonés al frente de la Oficina de Política Llingüística, n’ochobre pasáu. Pero la toma de posesión del cargu, el 13 de xineru, asoleyó otra vuelta la yá vieya rocea de l’Academia respecto a D’Andrés, miembru ‘díscolu’ de la institución n’especial pol so criteriu col gallego-asturiano.

Agora, acabante denunciar qu’un diariu asturianu manipuló unes declaraciones de so col envís d’alitar so engarradiella cola Academia, D’Andrés fai un nuevu llamáu pa la collaboración ensin paliativos ente la Oficina qu’él dirixe y la institución que preside Ana Cano.

Con esi oxetivu, y la consideración de l’Academia como institución capital na normalización del asturiano, el director de la Oficina de Política Llingüístca tien concertada yá una entrevista con Cano na que dambos van estudiar midíes pa garantizar una presencia digna de l’asturiano en toles estayes de la sociedá.

Tamién te podria gustar