Portada Sociedá Cursos d’asturiano p’adultos n’Avilés

Cursos d’asturiano p’adultos n’Avilés

by asturnet

La Oficina Llingüística del conceyu d’Aviles abrió’l plazu de preinscripción pal cursu d’iniciación a la llingua asturiana p’adultos que va empezar nel prósimu d’ochobre. Los interesaos en reservar plaza puen facelo llamando al 985510045 o apuntándose na oficina de La Nuestra Estaya, na primer planta de la Casa Cultura d’Aviles, de les once a la una.

La Oficina de la Llingua d’Aviles, coordinada pol filólogu Cesáreo García, ta poniendo en marcha un gran númberu d’actividaes, cola ambición de dinamizar l’usu del asturiano en tolos sectores de la población. La presentación pública d’esta oficina, de recien creación, va facese’l prósimu 8 d’ochobre, nun alcuentru nel que van reunise los responsables de les oficines de normalización col fin d’ellaborar un plan pel que se guíen estos departamentos nel futuru. Mentestanto, dende la oficina avilesina atienden les dudes y consultes de los ciudadanos, amás de poner en marcha estos cursos pa toles persones que tean interesaes.

Esti cursu d’iniciación a la llingua asturiana p’adultos, que va empezar n’ochobre y tien una duración de dos meses, ye gratuitu anque’l númberu de places ta restrinxíu. Poro ye necesario reservar la plaza, bien llamando per telefonu o apuntándose personalmente na oficina de la Casa Cultura.

Les clases van dase nel Archivu Históricu – Palaciu de Valdecarzana, na cai del Sol, los llunes y martes de seis y ocho la tarde. Los alumnos van recibir al acabar el cursu un diploma acreditativu de l’asistencia.

Tamién te podria gustar