Portada Música Cultura va entregar esti miércoles el Premiu al Meyor Cantar en Llingua Asturiana

Cultura va entregar esti miércoles el Premiu al Meyor Cantar en Llingua Asturiana

by asturnet

Esti miércoles, día 21 de Febreru, la Conseyería de Cultura va celebrar una gala musical na que va entregase’l Premiu al Meyor Cantar en Llingua Asturiana, pol que compiten cinco cancios preseleccionaos d’ente tolos que se editaren y comercializaren en 2006. El premiu conoceráse nesta gala, que tresmitirá la TPA y cuntará cola actuación d’un grupu o artista invitáu y de los cinco candidatos: Tejedor, Carlos Rubiera, La Tarrancha, Toli Morilla y Asgaya.

La Conseyería de Cultura preseleccionó cinco cantares que van optar al Primer Premiu al Meyor Cantar en Llingua Asturiana d’ente tolos editaos y comercializaos en 2006 que cumplíen les bases de la convocatoria qu’afiten que’l cantar premiáu tien de ser “obra musical de creación orixinal de cualesquier xéneru, descartándose les pieces tradicionales yá esistentes y les versiones o adaptaciones d’obres de creación publicaes de mano n’otrra llingua”.

Les obres y el xuráu

Les obres preseleccionaes pela Conseyería de Cultura son “La Maleta al agua”, de Tedejor, con lletra de Ruma Barbero; “Yá nun van a La Camocha”, de Carlos Rubiera, con lletra del cantautor; “Exit-encia” de La Tarrancha, “Azul y Gris” de Toli Morilla, con letra de Marta ori y el propiu Toli Morilla; y “Asgaya”, con lletra de Sergio Álvarez.

Los encargaos d’escoyer ente estes cinco composiciones a la ganadora del Premiu al Meyor Cantar en Llingua Asturiana 2006 van ser el Direutor Xeneral de Cultura, Carlos Madera, el Xefe de la Oficina de Política Llingüística, Ramón d’Andrés, el executivu de la TPA, Javier Asenjo, el filólogu Fernando A. Balbuena, el escritor Dolfo Camilo Díaz, el críticu Manolo Abad y Sergio Rodríguez.

El xuráu escoyerá’l cantar ganador na mesma nueche de la gala esti día 21 de Febreru y nun lu asoleyará hasta’l final de la gala. El galardón consiste nuna escultura o figura orixinal y esclusiva d’un artista plásticu asturianu de reconocíu prestixu y el Gobiernu del Principáu mirará pola promoción y difusión del cantar nos medios de comunicación y nos eventos entamaos o promovíos pol propiu Gobiernu, editándose amás nun soporte esclusivu.

Tamién te podria gustar