Portada Sociedá Cultura ultima una rede de normalización llingüística a partir de los servicios llocales

Cultura ultima una rede de normalización llingüística a partir de los servicios llocales

by asturnet

Axuntar fuercies qu’agora tán espardíes. La Oficina de Política Llingüística del Principáu, dependiente de la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu, ultima con esi envís los pasos pa crear una rede de normalización sociollingüística d’ámbitu autonómicu a partir de los distintos servicios de promoción llocal del asturianu que yá funcionen en conceyos como Xixón, L.lena, Llangréu o la Mancomunidá de la Sidra.

Representantes d’eses cuatro entidaes acudieron esti mediudía a una reunión convocada na sé de la Conseyería de Cultura, allugada na plaza’l Sol d’Uviéu, convocaos pol director de la Oficina de Política Llingüística, Ramón d’Andrés, col propósitu central d’afitar criterios comunes d’actuación.

La titular de Cultura, Ana Rosa Migoya, yá anunció nel so discursu d’apertura de la XXV Selmana de les Lletres la próxima constitución de la denominada Rede de Normalización Sociollingüística nos Conceyos, que’l Principáu concibe como un puntu d’alcuentru de los estremaos servicios y oficines municipales de promoción de la llingua asturiana.

L’ámbitu llocal ta revelándose como una estaya especialmente propicia pa la puesta en marcha de midíes de normalización del asturianu, darréu algamaron el plenu funcionamientu muérganos municipales encargaos d’afitar l’usu de la llingua nel entornu más próximu al ciudadanu. Foi nesti ámbitu llocal onde per primer vegada se declaró la coficialidá del asturianu, con Bimenes como conceyu pioneru. El Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies primero y el Tribunal Supremu más tarde, declararon nula la oficialidá en Casu, Morcín, Llaviana, Bimenes, Llangréu y Castrillón.

Tamién te podria gustar