Cultura retoma RADAR n’abril col cine actual más premiáu y grandes clásicos

Cultura retoma RADAR n’abril col cine actual más premiáu y grandes clásicos
05 abril 12:52 2021 Imprimir

La programación cinematográfica de la Fundación Municipal de Cultura d’Uviéu, realizada sol sellu SACO, torna n’abril con un ciclu dedicáu a la directora Ida Lupino y una cuidada selección del cine más premiáu y aplaudíu de la temporada y grandes clásicos de Hollywood.

RADAR va ufiertar tamién una amuesa que, sol títulu La memoria n’imaxes, acueye clásicos inolvidables como Ciudadanu Kane, Robeca y Perdición. El programa entamó’l xueves 1 d’abril, cola galardonada producción francesa La moza del brazalete. Por causa de les midíes sanitaries, el próximu trimestre va haber un únicu pase a les 19 hores.

RADAR sigue siendo gratuitu, pero’l públicu va tener de retirar les invitaciones en https://entraes.oviedo.es/ y na taquilla del Teatru Campoamor a partir de les 11:00 hores del día anterior a cada sesión. Para aportar al Teatru Filarmónica, el públicu tendrá de presentar tantu la invitación como’l so DNI. Amás, ye obligatoriu l’usu de mázcaru mientres la sesión. Con esta fórmula, la programación cinematográfica d’Uviéu cumple coles midíes de seguridá establecíes poles autoridaes sanitaries.

Hasta el 27 de xunu, la Filarmónica va amosar 26 producciones de Francia, Islandia, Chile, Singapur, Mariña de Marfil, España y Estaos Xuníos, ente otres cinematografíes. La programación arrinca con La moza del brazalete, drama xudicial robláu por Stéphane Demoustier, pol que’l director ganó’l César al meyor guion afechu.

Los y les siguidores del cine contemporaneu van poder esfrutar de xoyes actuales como A Land Imaxine, de Yeo Siew Hua, Lleopardu d’Oru en Locarno y que la so fotografia foi premiada en Valladolid; L’axente topu, de Maite Alberdi, nomada al Óscar y escoyida pol públicu de San Sebastián como meyor película iberoamericana; Falling, l’estrenu como director de Viggo Mortensen; l’últimu ésitu del cine danés, Otra ronda, de Thomas Vinterberg, ganadora de trés premios EFA y candidata al Óscar a la meyor dirección y meyor película de fala non inglesa, y l’última película d’Isabel Coixet, Nieva en Benidorm, producida polos Almodóvar. La selección de cine actual completase con producciones premiaes en festivales como Róterdam, San Sebastián o’l Festival LGTB de New York, ente otros.

N’abril y mayu, RADAR reivindica’l trabayu delantre y detrás de la cámara d’Ida Lupino, la única muyer que dirixió películes nel Hollywood de los años 50, anque pa faelo tuvo que montar les sos propies productores independientes, Emeral Production y Filmakers. Día Lupino trabayó a les ordes de Raoul Walsh, Nicholas Ray y Fritz Lang, ente otru realizadores, en papeles que-y dieron l’aplausu del públicu. Sicasí,

En mayu y xunu, el ciclu La memoria n’imaxes va ufiertar títulos inolvidables como Historia d’un detective, Edward Dmytryk; Perdición, de Billy Wilder; El besu de la muerte, de Henry Hathaway; Robeca, de Alfred Hitchcock; Torna al pasáu, de Jacques Tourneur, y Ciudadanu Kane, de Orson Welles, obra maestra del cine que cierra RADAR el 27 de xunu.

  Categories: